Σάββατο, 18 Μαΐου 2024, 12:30:19

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ

Οι Inmost Ego και το Breathe....

Ατμόσφαιρα Joy Division!!!
Με υπέροχη εκφορά και προφορά....μπράβο Βασίλη!Μπράβο σε όλους για τον τρόπο με τον οποίο σε βάζουν μέσα σ'αυτό πουόλοι προσπαθούμε να αποφύγουμε...το ταξίδι στη σκοτεινή μας πλευρά.
Σαφώς σκληρότερος ήχος που δεν θα τον έλεγα όμως stonerιά με τίποτα.

Το EP ξεκινά με το Sinners...ΔΥΝΑΤΟ,σε γεμίζει συναισθήματα...ο,τι πρέπει για μας τους....κολασμένους!
κι έρχεται το Samsara...σκοτεινό κι αγωνιώδες...ταξίδι βαθιά μέσα στην κόλαση...σαν να ακούω την αγωνία και το μαρτύριο...οχι όμως την απελπισία,ευτυχώς.
Scoundrel ( letter to a dead poet) γράμμα σ'ενα νεκρό ποιητή...θα χαιρόταν ιδιαίτερα ο William Burroughs με αυτό το ασμα...είμαι όμως σίγουρη ότι ο Baudelaire είναι ιδιαίτερα περήφανος για τους Inmost Ego...σα να τον βλέπω να λικνίζεται στο ρυθμό του τραγουδιού...
Wanna give in...ειναι αργά πια....γιατί δε θέλω να ενδώσω...ενέδωσα ΗΔΗ!
Σκληρότερος ο ήχος,οσο χρειάζεται όμως...η φωνή σε παρασύρει και δε σου αφήνει περιθώρια για να αντισταθείς...ειναι αυτό που λέει ένα άλλο τραγουδι...take my hand,then you'll understand!
Ακολούθα τη φωνη και μετά θα καταλάβεις...οταν βρεθείς ΕΚΕΙ!

Πού;στο Elysium staring madness,κοιτάζοντας την τρέλα στα μάτια...
σκοτεινά τοπία με τη δική τους γοητεία...χωρις φόβο,μεσα σ'ενα σκοτάδι που αγκαλιάζει τα πάντα και σε οδηγεί όλο και πιο βαθιά στην αγκαλιά του.

Ένα σκοτάδι γεμάτο με το δικό του φως.
Δεν είναι γιούπι το ΕΡ αυτο...ειναι ταξίδι στο σκοτάδι...δεν σου δίνει όμως φοβο...σε μαγεύει όπως μάγευαν οι Σειρήνες τους ναυτικους...δε σου λέει χαρούμενα τραγουδακια,σε παρασύρει όμως μέσα του και δε σε αφήνει λεπτό να βαρεθείς...

Inmost Ego;Χαρηκα πολύ που σας γνώρισα και που με πήρατε μαζί σας σε αυτό το ταξίδι...

Μετά την κυκλοφορία των 2 singles ''Η Επόμενη Μέρα'' (Απρίλιος 2014) και ''Το κορίτσι του βάλτου'' (Ιούνιος 2014), οι Πατρινοί Salto Mortale κυκλοφορούν το ΕΡ ''Μια άλλη πραγματικότητα'' (Δεκέμβριος 2014) το οποίο συμπεριλαμβάνει τα δύο προηγούμενα κομμάτια, καθώς και ένα καινούριο με όνομα ''Ταξίδι δίχως τέλος''.

Μέλη:
Θανάσης Αντωνόπουλος: Φωνή,Κιθάρα

Δημήτρης Μουργελάς: Μπάσο

Γιώργος Μαρκόπουλος :Κιθάρα

Γιώργος Φούρος :Drums

 

Το πρώτο τραγούδι του δίσκου ''Η Επόμενη Μέρα'' ξεγελάει αρκετά τον ακροατή ,καθώς αναδεικνύει επιρροές stoner/southern μουσικής, πράγμα που τελικά διαψεύδεται από τη γενικότερη ατμόσφαιρα ελληνικού ροκ του δίσκου (λιτή μουσική, χαρακτηριστικοί στίχοι). Ο δίσκος συνεχίζει με το κομμάτι ''Ταξίδι δίχως τέλος'', το οποίο μας μεταφέρει σε ένα δυναμικότερο κλίμα, με περισσότερη έμφαση στη φωνή και λιγότερη στις κιθάρες (εν αντιθέσει με το προηγούμενο) προβάλλοντας τις ελληνικές επιρροές της μπάντας ( που παραπέμπουν σε Υπόγεια Ρεύματα, Ξύλινα Σπαθιά κτλ).
Το ΕΡ ολοκληρώνεται με το κομμάτι ''Το κορίτσι του βάλτου'' στο οποίο ξεχωρίζουν οι υπέροχοι στίχοι και η ταξιδιάρική μουσική, η οποία αυτή τη φορά παρουσιάζει στοιχεία από alternativerock.

Τέλος, ο δίσκος των παιδιών δημιουργεί αρκετά θετικές εντυπώσεις και φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενος για την εξέλιξη της μπάντας.

Tracklist:
1."Η επόμενη μέρα" 03:44
2."Ταξίδι δίχως τέλος" 04:21
3."Το κορίτσι του βάλτου" 06:32

Για το Southernrock.gr Raff Kritoulis

Οι AC/DC δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις.Πρόκειται για ένα από τα από τα πιο ιστορικά και "αξιόπιστα" ροκ συγκροτήματα και 6 χρόνια μετά το "Black Ice" του 2008 επιστρέφουν με το πολυαναμενόμενο "Rock or Bust".
Κατά τη διάρκεια όμως της δημιουργίας του δίσκου μια σειρά από γεγονότα στο στρατόπεδο των Αυστραλών έθεσαν σε αμφισβήτηση το κατά πόσο μπόρεσε η μπάντα να μείνει ανεπηρέαστη από όλά όσα συνέβησαν. Θυμίζω πως ο κιθαρίστας Malcolm Young αποχώρησε διότι διαγνώστηκε πως πάσχει από άνοια (τη θέση του πήρε ο ανιψιός του, Stevie Young) ενώ και ο Phill Rudd,αν και συμμετείχε κανονικά στις ηχογραφήσεις, απέχει τον τελευταίο καιρό από τις δραστηριότητες για την προώθηση του άλμπουμ λόγω των κατηγοριών που αντιμετωπίζει για σχεδιασμό δολοφονίας και κατοχή ναρκωτικών.

Το "Rock or Bust" περιέχει 11 κομμάτια,διαρκεί 35 λεπτά και σε κάθε ένα από αυτά υπάρχει η μουσική συνεισφορά του Malcolm στα credits-παρόλο που τελικά δεν κατάφερε να ηχογραφήσει τα μέρη του.Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν πως όπως είναι φυσικό το νέο υλικό των AC/DC ακούγεται -πολύ απλά-σαν AC/DC!
Η μπάντα δείχνει διάθεση να ροκάρει και η απόδοση τους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.
Πρώτης τάξεως hard rock με μπόλικο crunch και swing,συναυλιακά ρεφραίν αλλά και
κάποιες "αναφορές" στον τεράστιο Hendrix από τον Angus Young.

"Play Ball","Sweet Candy" και το ομότιτλο μερικά από τα καλύτερα τραγούδια του δίσκου. Ο παραγωγός Brendan O' Brien έχει κάνει εξαιρετική δουλειά-ειδικά με τη φωνή του Brian Johnson.Τοποθετημένη ιδανικά στη μίξη και με "χρώμα" που πιστεύεις πως και μετά από 10 χρόνια θα μπορεί ακόμη να τραγουδά τέτοιου είδους υλικό.
Η μικρή συνολική διάρκεια λειτουργεί ευγεργετικά για τον ακροατή καθώς σε κάποια από
τα προηγούμενα άλμπουμ τους είχε τονιστεί το γεγονός πως με λιγότερα κομμάτια
θα αναδεικνυόταν καλύτερα το σύνολο.
Εν τέλει ακούγοντας το "Rock or Bust" νομίζω πως κάθε οπαδός της μπάντας και του
hard rock γενικότερα θα μείνει ικανοποιημένος.Πολλοί θα αναρωτηθούν για το αν
είναι καλύτερο ή όχι από το "Black ice",για το αν φτάνει το επίπεδο των προσδοκιών
που είχαν δημιουργηθεί πριν την κυκλοφορία του και που έχουν δημιουργήσει τόσα
χρόνια οι Αυστραλοί (η αξιοπιστία που λέγαμε παραπάνω) κτλ κτλ.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως έχουμε να κάνουμε με έναν ιδιαίτερα καλό δίσκο,
ίσως και τον τελευταίο της καριέρας τους,που αξίζει να φέρει το λογότυπό τους.

"We turn the amps up high / The crowd's gonna hit the sky / We play it fast and loose /
Because this night we're gonna burn the fuse."

"Rock Or Bust" track listing:

01. Rock Or Bust
02. Play Ball
03. Rock The Blues Away
04. Miss Adventure
05. Dogs Of War
06. Got Some Rock & Roll Thunder
07. Hard Times
08. Baptism By Fire
09. Rock The House
10. Sweet Candy
11. Emission Control

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι Machine Head στη μέχρι τώρα μουσική τους πορεία κατάφεραν κάτι που λίγα συγκροτήματα έχουν κάνει.

Μετά από ένα κλασσικό πλέον ντεμπούτο ("Burn my eyes") που δέχθηκε αποθεωτικές κριτικές και μια αμφιλεγόμενη συνέχεια με δίσκους που δίχασαν (βλέπε "The burning red","The more things change" κτλ) και έριξαν κατά πολύ την απήχηση τους,έμειναν ζωντανοί ("Through the ashes of empires") και με έναν από τους καλύτερους δίσκους των 00's ("The Blackening"),το "Master of Puppets" των ημερών μας κατά πολλούς,έφτασαν στο δημιουργικό τους peak και η δημοτικότητα της μπάντας ανέβηκε σε δυσθεώρητα ύψη.Το "Unto the locust" του '11-άκόμη ένα καταπληκτικό άλμπουμ,τους έκανε "τεράστιους" σε όλα τα επίπεδα και φτάνουμε έτσι στους τελευταίους μήνες του 2014 όπου και η μπάντα επανέρχεται με το "Bloodstone and Diamonds".

Σίγουρα όλα τα παραπάνω είναι ευρέως γνωστά αλλά η ουσία του προλόγου ήταν να καταστεί σαφές πως έχουμε να κάνουμε με έναν από τους πιο πολυαναμενόμενους δίσκους της χρονιάς από ένα συγκρότημα που μέσω της συνεχόμενης προσπάθειας έχει θέσει τον πήχη πολύ ψηλά σχετικά με το τι να περιμένεις από αυτούς.

Έχουμε και λέμε λοιπόν."Bloodstone and Diamonds"= ακόμη μία δισκάρα.

Θα το συγκρίνουμε με κάποιο από τα προηγούμενα τους?Δεν υπάρχει λόγος.

Ο Rob Flynn και η παρέα του ξέρουν πλέον ακριβώς ποια είναι τα δυνατά τους σημεία,έχουν απόλυτη αίσθηση του trademark ήχου τους και όλα αυτά τα εκμεταλεύονται στο έπακρο.

Οι Machine Head έχουν ξεφύγει πλέον από ταμπέλες,ιδιώματα και υπο-ιδιώματα κάτι που αποδεικνύεται μουσικά (και) στο νέο άλμπουμ.

Ο Flynn,γεμάτος αυτοπεποίθηση χειρίζεται τη φωνή του ποικιλοτρόπως και χρωματίζει τα κομμάτια ιδανικά.

Μέσα από κάθε τους κυκλοφορία εξελίσσεται όχο μόνο σαν κιθαρίστας και συνθέτης αλλά και σαν ερμηνευτής.Για τις κιθάρες και το rythm section δε χρειάζεται να πούμε και πολλά.

Απολαυστικά riffs,σολάρες και ήχος τσιμέντο.

Αυτό που μου βγάζουν προσωπικά τα κομμάτια σαν σύνολο ακούγοντας τα είναι πως η μπάντα ήξερε ακριβώς τι ήθελε να κάνει και να πετύχει σε αυτήν εδώ την κυκλοφορία.Κάθε κομμάτι,κάθε όργανο,κάθε μελωδία είναι τοποθετημένα όπως ακριβώς πρέπει,όπου πρέπει ώστε να δημιουργηθέι ακόμη ένας κλασσικός Machine Head δίσκος.

Υπάρχουν μειονεκτήματα στο άλμπουμ?Υπάρχουν αλλά ελάχιστα.Ένα δυο κομμάτια που χωρίς να είναι άσχημα απλά δε στέκονται στο επίπεδο των υπολοίπων.

Όσων αφορά τα highlights αν έπρεπε να ξεχωρίσω μερικά για να δώσω μια εικόνα θα έλεγα τα "Now we die"(κλασσικός συναυλιακός ύμνος),"Sail into the black"(απλά έπος),"Eyes of the dead" & "Night of the long knives".

Συμπερασματικά ακούγοντας κανείς το δίσκο καταλαβαίνει πως οι Machine Head δε λύγισαν υπό το βάρος των τελευταίων επιτυχιών.Αντιθέτως συνέχισαν τη σκληρή δουλειά,κατανόησαν πλήρως την ουσία των συνθέσεων τους και θέτουν

για ακόμη μια φορά από το 2007 και έπειτα τους εaυτούς τους ως πρωτοπόρους του σύγχρονου μέταλ.

"Bloodstone & Diamonds"

(Nuclear Blast Entertainment)

01. Now We Die

02. Killers & Kings

03. Ghosts Will Haunt My Bones

04. Night of Long Knives

05. Sail Into the Black

06. Eyes of the Dead

07. Beneath the Silt

08. In Comes the Flood

09. Damage Inside

10. Game Over

11. Imaginal Cells

12. Take Me Through the Fire

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι λατρεμένοι Βρετανοί Orange Goblin,συνεπέστατοι στο έργο τους,επιστρέφουν δισκογραφικά μετά το "A Eulogy for the Damned" του 2012."Back from the abyss" ο τίτλος του νέου τους άλμπουμ,το οποίο δε θα αφήσει παραπονεμένο κανένα φίλο του συγκροτήματος.Και εξηγούμαι:

Ο δίσκος είναι groovy,heavy και βασισμένος στις κιθάρες.Το εναρκτήριο "Sabbath Hex" θέτει την πορεία και προϊδεάζει ιδανικά τον ακροατή για το τι θα ακολουθήσει.Παρόλο που ξέρεις τι περιμένεις από αυτούς και ξέρεις πως δύσκολα θα σε απογοητεύσουν δείχνουν να θέλουν συνεχώς και οι ίδιοι να εξελίσσονται και να μην επαναπαύονται στο γνώριμο στυλ τους,προσθέτοντας στα κομμάτια μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία.To κλείσιμο στο"Into the Arms of Morpheus" ,το Motorhead-ικό "The devils whip",το "Heavy lies the crown" με στοιχεία από Crowbar & Manowar κ.ο.κ.

Ο Ben Ward είναι «γίγαντας» τόσο σαν φυσική παρουσία όσο και πίσω από το μικρόφωνο ενώ και ο Joe Hoare μας δίνει μερικά εξαιρετικά riffs.O συνδυασμός των δύο με το στιβαρό και τσιμεντένιο rhythm section είναι όλη η ουσία της μπάντας και λειτουργεί και αυτή τη φορά πολύ καλά."Sabbath hex", "The devil's whip" & "Heavy lies the crown" οι καλύτερες,για μένα, στιγμές του δίσκου.

Γενικώς είναι από τις περιπτώσεις συγκροτημάτων που δε χρειάζεται να ειπωθούν πολλά.Θα διασκεδάσεις,θα πωρωθείς και η ανυπομονησία σου για το πότε θα τους (ξανά)δεις live θα μεγαλώσει.Είχα την ευκαιρία να τους δω ζωντανά στο Μικρό Πρίγκηπα στην Πάτρα πριν κανά χρόνο και είχα εντυπωσιαστεί καθώς ήταν η πρώτη φορά που τους έβλεπα.Με τα κομμάτια από το νέο άλμπουμ στη φαρέτρα τους θα προστεθούν στα live τους μερικές ακόμη πολύ δυνατές στιγμές.

Όπως και οι Fu Manchu λίγους μήνες νωρίτερα με το "Gigantoid" έτσι και οι Goblin,μετά από μια πολύχρονη παρουσία ως πρωτεργάτες στο χώρο του heavy rock δεν κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των συνθέσεών τους.

Orange Goblin=Εγγύηση.

"Back From the Abyss" tracklist

1. Sabbath Hex

2. Ubermensch

3. The Devil's Whip

4. Demon Blues

5. Heavy Lies The Crown

6. Into The Arms of Morpheus

7. Mythical Knives

8. Bloodzilla

9. The Abyss

10. Titan

11. Blood Of Them

12. The Shadow Over Innsmouth

Orange Goblin:

Ben Ward - vocals, guitar

Joe Hoare – guitar

Martyn Millard – bass

Chris Turner – drums

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Η ιστορία περιληπτικά έχει ως εξής:

Εν αρχή (1985) ην οι Sanctuary. Μετά από δυο δίσκους-διαμάντια και κάτω από το βάρος της grunge μόδας των 90's διαλύθηκαν το 1992. Από τις στάχτες τους ξεπήδησαν οι Nevermore. Μετά από 20 χρόνια και επτά studio albums οι διαφωνίες των βασικών συνθετών του σχήματος, Jeff Loomis και Warrel Dane οδήγησαν τον πρώτο σε αποχώρηση και τον δεύτερο να βάλει το συγκρότημα στην κατάψυξη. Το Μάιο του 2010 ο Warrel Dane ανακοινώνει την επανασύνδεση των Sanctuary και τον Οκτώβρη του 2014 κυκλοφορεί το 'The Year the Sun Died'. End of the story.

Η στενή σχέση Sanctuary-Nevermore, υπό το πρίσμα της κυκλοφορίας του 'The Year the Sun Died', γεννά στο μυαλό μας ερωτήματα και μας προκαλεί σε συγκρίσεις.

Έχουν οι τωρινοί Sanctuary σχέση με τους παλιούς;

Είναι περισσότερο Sanctuary ή Nevermore το 'The Year the Sun Died';

Θα έπρεπε ο Warrel Dane να συνεχίσει τους Nevermore αντί ν' αναστήσει τους Sanctuary;

Κανένα συγκρότημα δεν είναι ίδιο 18 χρόνια μετά (πόσο μάλλον αν για 18 χρόνια δεν υπάρχει ως συγκρότημα). Τί κοινό έχουν για παράδειγμα οι Metallica ή οι Maiden του '96 με αυτούς του σήμερα; Κάθε καλλιτέχνης εξελίσεται αλλά και υφίσταται τη φθορά του χρόνου. Συνεπώς σύγκριση μεταξύ των Sanctuary τότε και τώρα δεν μπορεί να γίνει. Θα ήταν σωστότερο να γίνει η σύγκριση με τους Nevermore; Πάλι όχι, γιατί ναι μεν Dane και Sheppard έπαιζαν στους Nevermore, εκεί όμως υπήρχε ο Jeff Loomis να παίζει κιθάρα και να γράφει τη μουσική.

Στο δεύτερο ερώτημα, κάποια τραγούδια ή τμήματα τραγουδιών θυμίζουν Sanctuary και κάποια Nevermore. Ίσως η ζυγαριά να κλείνει προς τους δεύτερους γιατί μετά από 18 χρόνια η φωνή του Dane δεν πιάνει τις 'τσιρίδες' του 'Refuge Denied' ή τουλάχιστον ο ίδιος δεν πέφτει στην παγίδα να προσπαθήσει να τις πιάσει και τα ακούσματα Nevermore είναι πιο πρόσφατα.

Τέλος, δεν ξέρω σε τί κλίμα έγινε η αποχώρηση του Loomis, ούτε τις συνθήκες που οδήγησαν τους Nevermore στο ψυγείο. Οι Dane και Sheppard πάντως έχουν καλή προϊστορία στο να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια μόδες και οδηγίες από δισκογραφικές. Αν νοιώθουν καλύτερα ως Sanctuary, με γεια τους, με χαρά τους. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, το 'The Year the Sun Died' τους δικαιώνει πλήρως.

Ο δίσκος είναι πολύ καλός. Ένα 8,5 στα 10 το πιάνει άνετα. Αρχίζει άγρια, γρήγορα και επιθετικά με το 'Arise And Purify', ένα από τα καλύτερα κομμάτια του δίσκου. Εξίσου επιθετικό, πιο τεχνικό και μια ταχύτητα κάτω το 'Let The Serpent Follow Me'. Ακολουθεί το 'Exitium (Anthem Of The Living)' το οποίο θεωρώ το πιο μέτριο κομμάτι του δίσκου. Ο δίσκος απογειώνεται στη συνέχεια με το 'Question Existence Fading'. Η γκαζωμένη εισαγωγή του και κυρίως η φωνή του Warrel Dane το κάνουν να ξεχωρίζει. Ο Warrel Dane προσαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο στις αλλαγές ρυθμού. Φτύνει ξυράφια στα γρήγορα μέρη, υποβλητικός στο ρεφρέν, φτάνει στα όρια της απαγγελίας στα αργότερα σημεία. Μικρό ατμοσφαιρικό διάλειμμα με το 'I Am Low', όχι για πολύ, μέχρι περίπου τη μέση του κομματιού και μετά συνεχή ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας μέχρι το φινάλε. Το 'Frozen' κινείται σε ψηλές και μεσαίες (στο ρεφρέν) ταχύτητες. Εδώ οι Lenny Rutledge και Brad Hull δίνουν ρεσιτάλ και αποδεικνύουν γιατί είναι καλύτερο να έχεις δύο κιθάρες στο συγκρότημα. Μπαλαντουλίτσα για τη συνέχεια.

Βέβαια ούτε οι Sanctuary τώρα ούτε οι Nevermore παλιότερα ήταν το συγκρότημα που θα καλούσες να παίξει στο γάμο σου. Για μνημόσυνο το συζητάμε. Το 'One Final Day (Sworn To Believe)' έχει ακριβώς αυτή την ατμόσφαιρα. Αργό, μελωδικό, με τη φωνή του Dane να θρηνεί και τους άκρως πεσιμιστικούς στίχους να δίνουν τη χαριστική βολή. Εξάλλου ο Warrel Dane ανέκαθεν είχε το χάρισμα να γράφει τους σκοτεινότερους στίχους και να τους αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο. Θυμίζει αρκετά το ήρεμο πρώτο τμήμα του 'Veil of Disguise' και το 'The Lotus Eaters' του 'Dreaming Neon Black' και είναι εξίσου καθηλωτικό.

Στιχουργικά είναι ότι και το δεύτερο, προσευχή σε ένα νεκρό Θεό. Γκάζι και πάλι με το 'The World Is Wired'.Καλό τραγούδι, ακούγεται ευχάριστα, χωρίς να έχει όμως κάτι ιδιαίτερο. Το 'The Dying Age' θα έμπαινε στην ίδια κατηγορία αν δεν υπήρχε το φανταστικό, πορωτικό φινάλε του με το αλά Megadeth ριφάκι και το Warrel Dane να ουρλιάζει 'Εxterminate!!!' και να σε κολλά στον τοίχο. Το 'Ad Vitam Aeternam' είναι instrumental και ουσιαστικά η εισαγωγή του 'The Year The Sun Died' οπότε τα κάνω πακέτο. Από που να το πιάσω και που να το αφήσω αυτό το τραγούδι!! Τέλεια σύνθεση, φοβερή εκτέλεση, ατμόσφαιρα αποκάλυψης από την αρχή ως το τέλος, καταπληκτικοί στίχοι, ο Dane σε μια απ' τις καλύτερες ερμηνείες του και φινάλε κομματιού και δίσκου με ένα απίστευτο σόλο. Μπορεί το 'The Year The Sun Died' να μην είναι το album της χρονιάς, αλλά το ομώνυμο τραγούδι είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει φέτος. Η special edition του δίσκου κλείνει με τη διασκευή του 'Waiting for the Sun' των Doors. Σωστή επιλογή για ένα album που αναφέρεται στο θάνατο του ήλιου. Για άλλη μια φορά οι Sanctuary αποδεικνύουν ότι ξέρουν να διασκευάζουν και όχι να επανεκτελούν τραγούδια.

Όταν διαλύθηκαν οι Sanctuary το '92, ήρθαν οι Nevermore να καλύψουν το κενό και να πάνε τη μουσική τους ένα βήμα παραπέρα. Ελπίζω τώρα οι Sanctuary να πάρουν τη σκυτάλη και να κάνουν το ίδιο. Το 'The Year The Sun Died' είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο.

Tracklist

1. Arise and Purify

2. Let the Serpent Follow Me

3. Exitium (Anthem of the Living)

4. Question Existence Fading

5. I Am Low

6. Frozen

7. One Final Day (Sworn to Believe)

8. The World Is Wired

9. The Dying Age

10. Ad Vitam Aeternam

11. The Year the Sun Died

12. Waiting for the Sun

Για το SouthernRock.gr Γ. Αμυγδαλάς

Έχουν πλέον περάσει πολλά χρόνια από τότε που ο Slash «όργωνε» τις αρένες του κόσμου με τους Guns 'n' Roses και ζούσε το απόλυτο rock 'n' roll lifestyle.Από τότε μέχρι και τη δημιουργία του 3ου προσωπικού του δίσκου με τίτλο "World on Fire" έχουν μεσολαβήσει διαμάχες με τον Axl Rose,επιτυχημένες και μη δημιουργικές προσπάθειες (με Velvet Revolver & Slash's Snakepit) αλλά και 2 προσωπικά άλμπουμ. Ο Slash με τον ομώνυμο πρώτο προσωπικό του δίσκο το '10 και με τη βοήθεια πολλών καλεσμένων(Lemmy,Ozzy,Myles Kennedy & Adam Levine μεταξύ άλλων) έφτιαξε ένα καταπληκτικό δίσκο με δυνατά ροκ τραγούδια και έβαλε και πάλι την καριέρα του στη σωστή πορεία.Την επιτυχία αυτής της προσπάθειας τη χειρίστηκε όπως έπρεπε και φτιάχνοντας μια πιο συμπαγή βάση (προσέλαβε μόνιμα στα φωνητικά τον εξαιρετικό Myles Kennedy και δημιουργήθηκε ταυτόχρονα η back up μπάντα του,Myles Kennedy & the Conspirators)κυκλοφόρησε το 2012 το επίσης πολύ καλό "Apocalyptic Love". Τι έχει λοιπόν να δείξει ακόμα μετά από όλα αυτά ως συνθέτης και κιθαρίστας?Πολλά είναι η άποψη μου καθώς θεωρώ το "World on Fire" έναν πολύ καλό δίσκο.

Εδώ μέσα θα βρει κανείς ότι ζητά από ένα σύγχρονο (μοντέρνο ίσως) hard rock album.Δυνατές κιθάρες,ροκ attitude,blues πινελιές,ένας καταπληκτικός-για ακόμη μια φορά Myles Kennedy και πάνω από όλα μερικές πραγματικά καλές συνθέσεις.Το υλικό σφύζει από «ζωντάνια» και ενέργεια και δείχνει πως οι δημιουργοί του συνεχίζουν και συνθέτουν γιατί πολύ απλά αυτό τους αρέσει να κάνουν.Οι Conspirators στο ρυθμικό κομμάτι κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους αλλά αναπόφευκτα ο τύπος με το ημίψηλο καπέλο ξεχωρίζει.Τα απολαυστικά και ουσιώδη riffs σε συνδυασμό με τα trademark solos του αποτελούν τα highlights χωρίς όμως να ξεχωρίζει η κιθάρα σε υπερβολικό βαθμό ή να αποσπά την προσοχή από τη σύνθεση καθεαυτή (την ουσία του τραγουδιού δηλαδή).

Για να μπούμε και στην καθιερωμένη «ονοματολογία» το "Wicked Stone" με το εντυπωσιακό εισαγωγικό riff,το "Avalon" ,το instrumental "Safari Inn" & το 7λεπτο (σχεδόν επικό) "The Unholy" είναι χαρακτηριστικά δείγματα της ποιότητας του υλικού.Τα τραγούδια είναι πολλά (17 στον αριθμό),σίγουρα δεν κινούνται όλα στο ίδιο επίπεδο,αλλά ο Slash καταφέρνει παρά τις όποιες φυσιολογικές αδυναμίες μέσα σε τόσο μεγάλο αριθμό κομματιών να κρατάει τον ακροατή «ζεστό».

Το τρένο στο οποίο έχει επιβιβαστεί τούτη η τετράδα δείχνει να πατάει γερά στις ράγες του και (ευτυχώς) δε δείχνει να έχει σκοπό να σταματήσει-τουναντίον.Το "World on fire" αποτελεί μια υψηλής ποιότητας προσθήκη στον κατάλογο του Slash αλλά και στη δισκοθήκη σας.

Line-up

Myles Kennedy - Vocals, Rhythm Guitar

Slash - Lead and Rhythm Guitars

Todd Kerns - Bass

Brent Fitz – Drums

"World on fire" tracklist

1. World on Fire

2. Shadow Life

3. Automatic Overdrive

4. Wicked Stone

5. 30 Years to Life

6. Bent to Fly

7. Stone Blind

8. Too Far Gone

9. Beneath the Savage Sun

10. Withered Delilah

11. Battleground

12. Dirty Girl

13. Iris of the Storm

14. Avalon

15. The Dissident

16. Safari Inn

17. The Unholy

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Τους Picturebooks τους ανακάλυψα πρόσφατα εντελώς τυχαία και μπορώ να πω πως με τα πρώτα ακούσματα μου άφησαν μια πολύ θετική εντύπωση.Το "Imaginary Horse" είναι το τελευταίο άλμπουμ της μπάντας και για όσουςθέλουν να τους γνωρίσουν μέσω αυτής της κυκλοφορίας τα πράγματα έχουν ως εξής:

Σε γενικές γραμμές μουσικά κινούνται στο ύφος συγκροτημάτων όπως οι Rival Sons και οι Black Keys.Garage rock,classic rock & blues στοιχεία μπλέκονται πετυχημένα και αποτελούν τη βάση των κομματιών τους.H μπάντα κατάγεται από τη Γερμανία αλλά ο ήχος τους θυμίζει καθαρά Αμερικανική Δύση.Το άλμπουμ μπορεί να γίνει το soundtrack των τεμπέλικων καλοκαιρινών ημερών σου,πίνοντας μπύρα στο μπαλκόνι του σπιτιού σου.

Οι κιθάρες σε όλο το δίσκο έχουν ένα "παχύ" ήχο,τα τύμπανα είναι παιγμένα με μεγάλη ένταση-Bonham style,ενώ η χρήση reverb δίνει τέτοια αίσθηση-σχεδόν σαν να χρησιμοποιείται ένα έξτρα όργανο.(Στο σημείο αυτό να επισημάνω πως η μπάντα αποτελείται απο 2(!) μόνο μέλη,τους:Fynn Claus Grabke - φωνή, κιθάρα & Philipp Mirtschink - Drums).

Η φωνή άκρως κατάλληλη για τέτοιου είδους υλικό-υλικό που στο σύνολο του κινείται σε απλές ροκ φόρμες και παρά το σκοτεινό οριμένες φορές vibe καταφέρνει εν τέλει να ανεβάσει τη διάθεση του ακροατή(όπως για παράδειγμα το "Your kisses burn like fire").

To στοιχείο που τους διαφοροποιεί από άλλες μπάντες του είδους είναι το γεγονός πως διοχετεύουν σε blues rock φόρμες ένα punk attitude που δίνει στα τραγούδια ιδιαίτερη ένταση( "The Rabbit and the Wolf").

Στιχουργικά φαίνεται πως είναι επηρεασμένοι από την πειροδεία τους στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και από κλασσικά all time θέματα όπως η ελευθερία και η αγάπη.

Αυτή η μπάντα δείχνει να ξεφύτρωσε από το πουθενά και έχει ήδη δημιουργήσει αρκετό ντόρο γύρω από το όνομα της.Χαρακτηριστικό είναι πως έχουν ήδη κανονισμένη μίνι περιοδεία με τους Turbonegro και θεωρώ σίγουρο πως θα αρχίσουν να απασχολούν ολοένα και μεγαλύτερη μερίδα κόσμου.

Όπως διάβασα και σε ένα εύστοχο σχόλιο "οι Picturebooks είναι σαν να μεγάλωναν οι Black Keys ακούγοντας Black Sabbath και να μην είχαν αρχίσει φιλίες με το Johnny Depp".

Αν όλα τα παραπάνω ιντρίγκαραν έστω και λίγο το ενδιαφέρον σας για τo συγκρότημα δώστε μια ευκαιρία στο "Imaginary Horse".

Tracklist:

1.Imaginary Horse

2.Your kisses burn like fire

3.PCH Diamond

4.1000 years of doing nothing

5.E.L.I.Z.A.B.E.T.H

6.The rabbit and the wolf

7.Learn it the hard way

8.These bridges i must burn

9.Fever

10.All of my life

11.Hail these words

12.Woman (Tears of gold)

13.Make it last

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Ο θρυλικός frontman των King's X Dug Pinnick ενώνει τις δυνάμεις του με τους βραβευμενους με Emmy blues rockers Bihlman Bros. για ένα μουσικό προσκύνημα που ενώνει μπλουζ και ροκ σ'αυτο το πάρτυ/γκρούπ που ειναι γνωστό ως Grinder Blues.

Μετά τη συνεργασία τους από κοινού για την παραγωγή μουσικής για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση, η συνθετική ομάδα Pinnick /Scot Bihlman /Jabo Bihlman έχει επεκτείνει το πεδίο του έργου και εγγυάται να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό ακροατή!

Ο Doug Pinnick είναι μια αποκάλυψη στα φωνητικά,που ανασύρει πολύ βαθιά απο την ψυχη του με την δική του υπογραφή και τον ιδιαίτερο "βαθύ" τόνο του,σκληρό όσο ποτέ.Ο Scot "Little" Bihlman στα τύμπανα, κρουστά, φωνητικά φέρνει ένα βαρύ groove, γεμίζοντας τον αέρα μέ μουσικά είδη από το Μισισιπή. Ο Jabo Bihlman στις κιθάρες και στα φωνητικά, φέρνει ένα βαρύ ήχο με εκπληκτικά λεπτές αποχρώσεις των παραδοσιακών μπλουζ σε συνδυασμό με το καυτο και βρώμικο ηχο.

Η μπάντα έχει ξεκινήσει ένα μουσικό ταξίδι που έχει γίνει γνωστό ως Grinder Blues μαζί με τον παραγωγό / μηχανικό Miles Fulwider (Γουίντον Μαρσάλις, Norah Jones, Willie Nelson, τον Chick Corea, τον Rob Mathes) και τον Barry Mork.

«Κάναμε ένα low-fi μπλουζ δίσκο με τις παραδοσιακές πτυχές της σκηνής του Σικάγο Blues που υπήρχε τη δεκαετία του '50, αλλά με ένα κάτι παραπάνω».δηλώνει ο Doug Pinnick

TRACK LISTING

1. Don't Go Home
2. Wild One
3. Burn The Bridge
4. Grinder Blues
5. Train
6. Worried Mind
7. It Ain't Easy
8. Woke Up This Morning
9. Chuck Berry
10. Texas To California

Για το SouthernRock.gr Eυα Ζευγουλά

Ο Simon Kennedy γεννήθηκε στο Dundee,της Σκωτίας το 1981. Μεγάλωσε ακούγοντας μουσική μέσα από τη συλλογή βινυλίων του πατέρα του. Επίσης, στην ακουστική κιθάρα του πατέρα του, ξεκίνησε το μουσικό του ταξίδι, προτιμώντας τους ήχους του Hendrix και των Cream από τη μουσική των συγχρόνων του. Όπως "βυθιζόταν" βαθύτερα μέσα στη μουσική του παρελθόντος, οι τρεις βασιλιάδες, ο Φρέντι, ο Albert και ο ΒΒ, τον ενέπνευσαν να εξερευνήσει τα μπλουζ πιο βαθιά. Μέχρι τα είκοσπεντε του είχε ενταχθεί στην πρώτη μπλουζ μπάντα του παίζοντας σε φεστιβάλ σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων του Maryport, του Εδιμβούργου και του Dundee, με αποκορύφωμα την εμφανισή του με τους Animals στο μπαρ του Jools Holland στο Εδιμβούργο.Προχωρώντας ,συμμετέχει και σε άλλες τοπικές μπλουζ μπάντες, δουλεύει και ως session μουσικος και τελικά αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική του μπάντα το 2014 εξασφαλίζοντας τη βοήθεια μερικών από τους πιο ταλαντούχους μουσικούς της περιοχής.

Αναλυτικά το γκρούπ αποτελέιται απο τους

Simon Kennedy (Guitar & Vocals)
Mirek Hodun (Keys)
Kenny Gair (Bass)
Carl Taylor (Drums)

Το ντεμπούτο άλμπουμ "MAKE UP YOUR MIND" έχει οριστεί να κυκλοφορήσει μέχρι τα τέλη του 2014, παρουσιάζοντας μας μερικές μελωδίες χρωματισμένες με gospel,και funky blues κιθάρες.

MAKE UP YOUR MIND - TRACK LISTING
1. THE KING SHOWS YOU WHO'S BOSS
2. LORD I PRAY
3. GIVE ME A BREAK
4. DON'T LET THEM TURN YOU AROUND
5. I AIN'T OPENING THE DOOR
6. KEEP ME KEEPING ON
7. SHOW THEM IT'S TRUE
8. HANDS ON THE WHEEL
9. END OF THE SUNRISE
10. MAKE UP YOUR MIND

Για το SouthernRock.gr Eυα Ζευγουλά

Μετά από μια σειρά άλμπουμ με τους W.I.N.D ,o Jimi Barbiani μας προσφέρει το 2ο προσωπικό του άλμπουμ ονόματι "Blue Slide".Η μπάντα του αποτελείται από τους Daniele Vicario (Bass) & Gianluca Zavan (Drums) και ενώ πληθώρα τραγουδιστών συμμετέχουν στα φωνητικά του άλμπουμ η επικοινωνία με τον ακροατή επιτυγχάνεται κυρίως μέσω των δεξιοτήτων του Jimi στη slide κιθάρα.

To album ξεκινά με το instrumental "Ten o'clock train" που όπως μαρτυρά και ο τίτλος του σου δίνει την αίσθηση και τον ήχο μιας μηχανής τρένου σε λειτουργία με τα ανεβοκατεβάσματα στην ταστιέρα της κιθάρας και το πολύ «σφιχτό» rhythm section.Συνέχεια με το boogie "Sixty Nine" στου οποίου τα credits αλλά και στα φωνητικά βρίσκουμε (εκτός από τον Barbiani) και τον Johnny Neel(keybordίστας σε Allman Brothers Band & Gov't Mule).To "Angel of mercy" είναι ένα straight rock κομμάτι με southern vibe και με ένα εξαιρετικό σόλο φυσαρμόνικας από τον Gianni Massarutto ενώ στα φωνητικά o Piero Pattay (τον οποίο συναντάμε και στο "Don't lie to me") «βγάζει ψυχή».

Ο δίσκος γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρων με την εξαιρετική διασκευή στο "Going Down" του Freddie King.Ο Alessio Velliscic «δίνει» τη φωνή του σε τούτο εδώ και ταιριάζει τέλεια σε αυτή τη rocking εκδοχή ενός κλασσικού κομματιού.Το "Bad Soul" είναι ένα αργό instrumental ενώ άλλη μια διασκευή έρχεται να σε ταρακουνήσει,αυτή στο θρυλικό "La Grange"(ZZ Top) όπου συναντάμε και πάλι τον Massarutto στη φυσαρμόνικα.Το άλμπουμ κλείνει με τρία εξίσου καλά κομμάτια.Στο "Can't ask for more" o Pattay είναι και πάλι πίσω από το μικρόφωνο,το "Aint' But One of Two Ways" μας προσφέρει άλλη μια δόση από southern rock (το οποίο συνυπογράφει και τραγουδά ο Cameron Williams των Tishamingo) καταλήγοντας έτσι στο "Looking Good"-διασκευή σε Magic Sam.

Το σύνολο τραγουδιών-μαζί με τις διασκευές που προσφέρει ο Barbiani είναι αρκετά εντυπωσιακό ακόμα και για αυτούς που δε θεωρούνται φανς της slide κιθάρας.Το κιθαριστικό παίξιμο φυσικά είναι υψηλού επιπέδου,το rhythm section δεμένο και παρά τους πολλούς καλεσμένους δε χάνεται η συνοχή.

Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία πολύ καλή δουλειά από έναν όχι τόσο γνωστό μουσικό,που αξίζει προσοχής.

"Blue Slide" Tracklist:

1. Ten O'clock Train (4:39)

2. Sixty Nine (5:34)

3. Angel Of Mercy (6:01)

4. Don't Lie To Me (5:46)

5. Going Down (3:38)

6. Sad Soul (4:13)

7. La Grange (4:42)

8. Can't Ask For More (4:00)

9. Ain't But One Of Two Ways (6:33)

10. Looking Good (2:54)

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι Preacher Stone ειναι μία μπάντα που παίζει southern rock και δεν
κατάγεται απλώς από τον Αμερικάνικο νότο.Πρόκειται για μία από τις
"ανερχόμενες δυνάμεις" του είδους και μάλιστα το "Not today" από το
ντεμπούτο τους ακούγεται και στη διάσημη σειρά "Sons of Anarchy" τις
σαιζόν 3 και 5.Το "Paydirt" είναι το 3ο στούντιο δημιούργημα τους.

Ερχόμενοι από τη Charlotte λοιπόν μας παρουσιάζουν ένα δίσκο ιδιαίτερα
καλό σε όλα του τα σημεία.Στο songwriting,στην τεχνική επίδοση της μπάντας,
στη φωνή αλλά και στη γενικότερη παραγωγή.
Οι προθέσεις τους γίνονται αντιληπτές από τα 2 εναρκτήρια κομμάτια
"Day Late" & "Meet my maker".Δυνατά ροκ τραγούδια,με μια επιρροή
από Pearl jam ίσως στα φωνητικά του πρώτου και στοιχεία από Kenny
Wayne Sheppard και Bad Company το δεύτερο.
Ta επόμενα 2 "Shreveport Stomp"/"Lousiana Dawg" είναι καθαρά δείγματα
southern rock που θα ενθουσιάσουν κάθε οπαδό του είδους.

Γενικότερα αυτό που εντόπισα στο δίσκο είναι σε όλα τα κομμάτια
στοιχεία από διάφορες μπάντες γεγονός όμως που δε βλάπτει το
συνολικό αποτέλεσμα.
Για παράδειγμα το "And then some" μου φέρνει στο μυαλό το "Sweet Mama"
των τεράστιων Lynyrd Skynyrd από το άλμπουμ τους "Vicious Cycle"
και το "Hand on bible", το "Lucky Man" επίσης των Skynyrd.

Σε πιο "τεχνικά" ζητήματα τώρα όπως ανέφερα και νωρίτερα η παραγωγή
είναι πολύ καλή με τη φωνή αρκετά μπροστά και τις κιθάρες "τονισμένες"
στα σημεία που κρίνεται απαραίτητο.
Ένα άλλο στοιχείο που παρατηρεί κανείς,χωρίς να είναι αρνητικό
απαραίτητα είναι πως κανένα κομμάτι δεν ξεπερνά τα 5 λεπτά.Βλέποντας
τις δυνατότητες αυτού του συγκροτήματος ίσως να "άξιζε" να άπλωναν
περισσότερο μερικά σημεία.

Πάντως έχουμε να κάνουμε με μια μπάντα πραγματικό χρυσάφι για το
southern rock και το "Paydirt" είναι η χειροπιαστή απόδειξη.

Tracklist
1.Day Late
2.Meet my maker
3.Shreveport Stomp
4.Louisiana Dog
5.And then some
6.Me and mine
7.Walk it dry
8.Hand on the bible
9.Placeto be
10.Swimmin' hole
11.All you know

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Κάθε οπαδός των ZZ Top γνωρίζει πως το συγκρότημα σε όλες του τις εμφανίσεις παραδίδει «μαθήματα» ροκ απόλυτα αξιόπιστα και διασκεδαστικά.Γνωρίζει δηλαδή πως τα χρήματά του θα πιάσουν τόπο.Κάτι τέτοιο σίγουρα ένιωσαν όλοι οι Έλληνες φίλοι τους στην εν Ελλάδι εμφάνιση τους το 2009 και κάτι τέτοιο σίγουρα ένιωσαν και οι οπαδοί τους στο Montreux το 2013.Επομένως αμφιβολίες για την απόδοση της μπάντας και την αποτύπωση του live τους σε dvd δεν παίζουν.

Στο 'Live At Montreux 2013' λοιπόν οι Τεξανοί ρόκερς κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα από όλους.Η ζήτηση για συγκεκριμένα κομμάτια στις συναυλίες τους τεράστια αλλά δε νομίζω πως ποτέ αφήνουν κάποιον παραπονεμένο.Στη συγκεκριμένη εμφάνιση θα απολαύσετε τόσο κλασσικά και διαχρονικά κομμάτια τους ("La Grange", "Tush", "Sharp dressed man", "Legs" κτλ) όσο και υλικό από τις μεταγενέστερες δουλειές τους ("I gotsta get paid", "Chartreuse" & "Flyin' High" από το "La futura" του '12).

Για την επιλογή του setlist λοιπόν δύσκολα θα υπάρξουν παράπονα.Για την απόδοση τους τα είπαμε παραπάνω.Η εμφάνιση τους διαρκεί 92 λεπτά και είναι χάρμα οφθαλμών.

Ιδιαίτερη και άξια προσοχής είναι η στιγμή που ο Gibbons υποδέχεται στη σκηνή τον Mike Flanigin (Hammond) και τον Van Wilks (κιθάρα) για ένα medley προς τιμήν του «ιδρυτή» του Montreux Festival,Claude Nobs.Για λίγο «ξεχάστε» τους ΖΖ Top.Η πεντάδα επιδίδεται σε ένα medley με τζαζ,prog rock & bluesy στοιχεία,πριν επανέλθουμε σε γνωστά μονοπάτια με το "I loved a woman".Πραγματικά ιστορική στιγμή αφού είναι και η πρώτη φορά που η μπάντα παίζει live σαν κουιντέτο.

Όσον αφορά στα «τεχνικά» του dvd η σκηνοθεσία είναι πολύ καλή,το όλο στήσιμο άψογο και καταφέρνει να αποδώσει ιδανικά τη live εικόνα του group.Ο σχεδιασμός του stage είναι άκρως επιτυχημένος και με πολλές λήψεις νιώθεις πως είσαι εσύ το τέταρτο μέλος της μπάντας.Ο ήχος επίσης εξαιρετικός,καθαρός με ευδιάκριτη τη συμμετοχή του κόσμου στο τελικό (ηχητικό) αποτέλεσμα.

Τέλος στα καθιερωμένα πλέον extras συναντάμε συνέντευξη με τους Gibbons & Hill καθώς και μια πιο ενδελεχή κουβέντα με τον Gibbons σχετικά με το φεστιβάλ.Κυκλοφορεί εκτός από dvd και σε blu-ray από την Eagle Rock Entertainment.

Επενδύστε άφοβα.Δεν υπάρχει εδώ μέσα τίποτα που να μη σας ενθουσιάσει.

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Είναι ιδρυτικό μέλος των Allman Brothers Band και επιτυχημένος σόλο καλλιτέχνης στο είδος του,ο Allman διαθέτει μια φωνή που έχει ακουστεί μέσα απο τέσσερις δεκαετίες.
Η συλλογή 2CD+DVD περιέχει σημαντικές συμμετοχές απο : Warren Haynes,Derek Trucks,Susan Tedeski,Devon Allman,Robert Randolph,Jimmy Hall,Sam Moore,Ked Mo,Bradley Gilbert,Jess Franklin,Dr John,Pat Monahan,John Hiatt,Jaimoe ,Taz Mahal,Gr;egg Allman,Wildspread Panic,Trace Adkins, Vince Gill, Martina McBride, Eric Church,
Jackson Browne, Zac Brown,και τους Allman Brothers band με τη μουσική ενορχήστρωση του Don Was.
To All My Friends περιλαμβάνει διάσημους μουσικούς οπως ο Don Was στο μπάσο,το πρώην μέλος των Allman Brothers Band, o Chuck Leavell στα(πλήκτρα) ο Jack Pearson στην (κιθάρα),ο πρώην κιθαρίστας των Black Crowes Audley Freed, ο κιμπορντίστας Rami Jaffee των Wallflowers και ο φήμισμένος ντράμερ Kenny Aronoff (Πέρασε ενα φεγγάρι και απο τους Lynyrd Skynyrd).

O Allman με ενθουσιασμό μιλώντας για την παράσταση, είπε «Η παράσταση ήταν ένα από τα highlights της ζωής μου. Ήταν υπέροχο να δει κάποιος παλιούς φίλους, και όλοι ήταν τόσο ευγενικοί και πραγματικά εβαζαν τις ψυχές τους στα τραγούδια μου. Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη βραδιά."
Η λήψη είναι σε high definition 5:1 Dolby sound απο το ιστορικό θέατρο Fox της Ατλάντα.Αυτό το αξιόλογο "κομμάτι" αποτίει φόρο τιμής σε μια φωνή που μόλις ακουστεί δεν ξεχνιέται ποτέ!

Για το SouthernRock.gr Αρης Χαρμίδης

 

Aπο τα Μαύρα βουνά της Βόρειας Καρολίνας, υπάρχει ένας καλλιτέχνης που θα φέρει σίγουρα καλά νέα στο αγαπημένο southern rock της Αμερικής.
Εαν και η "Βόρεια Καρολίνα δεν είναι το κέντρο του κόσμου για το Southern Rock βρίσκεται όμως « κάτω από το Σταυρό του Νότου », λίγες μπάντες εγίναν διεθνώς γνωστές απο την περιοχή.Το μουσικό τρίο ομως του Rory Kelly,ετοιμάζεται να το αλλάξει αυτό.
Καλές μελωδίες και ενορχηστρώσεις υπάρχουν αρκετές στο νεο άλμπουμ που ηδη έδωσε την δυνατότητα στο γκρούπ να περιοδεύσει στην Ευρώπη.
Η πρώτη κυκλοφορία της μπάντας ήταν το "Get Me Back To You" του 2010 με την μπάντα να φέρει το όνομα "Rory Kelly's Triple Threat" που πήρε καλές κριτικές και στην συνέχεια μια διαφορετική μουσική πινελιά με το "(Don't Shake My) Family Tree"
Εδω μιλάμε όμως για το τρίτο άλμπουμ της μπάντας το "Kings Never Sleep" που είναι το ολοκαίνουργιο album του Rory Kellυ.Ο δίσκος κυκλοφόρησε στις 13 Μαΐου 2014, με την "υπογραφή" του ηλεκτροφόρου southern rock boogie n 'roll.
Το νέο άλμπουμ περιέχει 10 τργούδια με αρκετά 'καθαρό' southern rock, και σου φέρνει εικόνες απο μπαρ και κλαμπ, όπου η ατμόσφαιρα είναι γεμάτη με καπνό και μπύρα.
Ο τραγουδιστής και κιθαρίστας Rory Kelly με την δυνατή φωνή αλλά και αρκετές φορές τα δυνατά riff πλησιάζοντας ακόμα και το μέταλ, κάνει αρκετές ενναλαγές και σε κάποια τραγούδια αλλάζει το ύφος του άλμπουμ αρκετά, γίνεται πιο ήπιος αφού πηγαίνει προς τα μουσικά μονοπότια του Blues.
Στα τύμπανα ο Mike, πατέρας του Rory,και στο μπάσο ο Billy Miller, δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους και κάνουν τον fan του είδους να θέλει να επαναλάβει το άκουσμα του δισκου.
Η παραγωγή ειναι αρκετά καλή εαν και βέβαια, προσωπικά θα την περίμενα ακομα καλύτερη, οσο για το εξώφυλλο ειναι απο τα όμορφα του ειδους

Line-up:
Rory Kelly (vocals, guitars, Dobro)
Billy Miller (bass)
Mike Kelly (drums, percussion)

Tracklist
01:Lay To Waste (3:12)
02:Kings Never Sleep (4:21)
03:Black Widow (2:45)
04:Walking Wounded (2:55)
05:Menca To Society (3:37)
06:Wouldn't Listen (1:55)
07:Stood Your Ground (4:22)
08:Hittin The Bottom (2:48)
09:Look Away (3:15)
10:16 Tons (3:30)
11:Hasta la Muerte (3:53)

Σάββας Συνοδινός