Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024, 01:55:09

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

BIRTHA - "Birtha" [1972] (review)

BIRTHA
BIRTHA
1972
(ABC, Dunhill)

SIDE I: Free Spirit, Fine Talking Man, Tuesday, Feeling Lonely, She Was Good To Me.
SIDE II: Work On A Dream, Too Much Woman (For A Hen Pecked Man), Judgment Day, Forgotten Soul.

BIRTHA: Rosemary Butler – Vocals/ Bass, Shele Pinizzotto – Vocals/ Guitars, Olivia Liver Favela – Vocals/ Drums and Sherry Hagler – Vocals/ Keyboards.
Produced by Gabriel Mekler.


Το πρώτο all-girl σχήμα στην ιστορία του Heavy/ Hard Rock.

Οι γυναίκες πάντα ήταν δραστήριες, ενεργητικές στη μουσική, αλλά το Hard Rock για το «ασθενές» φύλο ήταν απρόσιτο πεδίο για πολλά χρόνια. Ένα από τα πρώτα groups που προσπάθησαν ν’ αλλάξουν αυτή την κατάσταση ήταν σίγουρα οι Birtha, πιθανότατα ίσως το πρώτο γυναικείο σύνολο στην ιστορία του Heavy Rock. Ένας από τους διαδόχους των Birtha ήταν ως γνωστών, οι Runaways.
Επιδεικνύοντας το ταλέντο τους, η Rosemary Butler, η Sherry Hagle και η Shele Pinizzotto στην κιθάρα, έφτιαξαν το γυναικείο αυτό σχήμα των Birtha το 1967. Οι Butler και Pinizzotto είχαν αρχίσει την  μουσική σταδιοδρομία τους ως μέλη του συγκροτήματος Rapunzels ενώ ήταν ακόμα στο γυμνάσιο του Los Angeles. Με το όνομα Rosemary Lane, η Butler ήταν μέλος του σχήματος Ladybirds, που είχαν ανοίξει για τους Rolling Stones μια συναυλία την Άνοιξη του 1965, κατά την διάρκεια της Αμερικανικής περιοδείας τους. Όταν οι Ladybirds διαλύθηκαν η Butler πήγε με τη φίλη της Pinizzotto (τότε ήταν με το όνομα Shel Le) στο συγκρότημα Daisy Chain που κυκλοφόρησαν ένα ενδιαφέρον και δύσκολο να βρεθεί LP το "Straight Or Lame" για την United International το 1967. 
To 1967 οι Butler και Pinizzotto είχαν σχηματίσει τις Birtha με την προσθήκη της Sherry Hagler στα keyboards. Το επόμενο έτος θα προστεθεί στη μπάντα η Olivia Favela, drums, και θα περάσουν τα επόμενα τρία χρόνια περιοδεύοντας στη Δυτική Ακτή. Τελικά τις ανακάλυψε το 1972 ο παραγωγός Gabriel Mekler και υπέγραψαν αμέσως στην ABC Dunhill.
Οι Brtha ηχογράφησαν δυο δίσκους στο ύφος των πρώτων ημερών των Uriah Heep και με περισσότερη προσοχή στις αρμόνικες γραμμές των φωνητικών.
Ο Gabriel Mekler και η δισκογραφική εταιρία Dunhill σκεφτήκαν την εξής έξυπνη φράση “Birtha has balls” για μια διαφημιστική καμπάνια, για την προώθηση του συγκροτήματος αυτό το slogan τυπώθηκε και σε μπλούζες.
Αν και ο δίσκος δεν είναι ο πιο πρωτότυπος που έχετε ακούσει ποτέ, η all-girl μπάντα Birtha είναι Rock, κι έπρεπε να εντυπωσιάσουν με το υλικό τους, όπως με τα τραγούδια "Free Spirit”, “Judgment Day” (που περιέχει ένα μεγάλο drum solo από την Favela), το “Too Much Woman (For A Hen Pecked Man)” και το “Forgotten Soul”. Έχοντας τρία μέλη να συνεισφέρουν στο υλικό του δίσκου όπου και οι τρεις ήταν τραγουδίστριες, το σχήμα ηχογράφησε ορισμένα αρκετά αξιόλογα και αυθεντικά στον ήχο τους κομμάτια, που έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.Ο δίσκος ξεκινά με το καλύτερο κομμάτι του δίσκου το “Free Spirit”, ένα Rocker τραγούδι με φωνητικά από την Favela και ένα μεγάλο σόλο κιθάρας από την Pinizzotto (οποίος είπε ότι τα κορίτσια δεν μπορούν να παίξουν κιθάρα). Συνέχεια με το “Fine Man Talking” με μια ωραία βαθιά γραμμή από το μπάσο της Butler γρήγορα γίνετε Βlues-Rock, αυτό το τραγούδι έχει ενέργεια. Το “Tuesday” είναι ένα αξιοπρεπές Blues-Rock τραγούδι με ένα πιασάρικο ρεφρέν που έχει  διαπεραστικά φωνητικά από την Butler. Το επόμενο τραγούδι έχει ένα ωραίο solo κιθάρας από την Shele Pinizzotto (ίσως το καλύτερο solo του δίσκου), αυτό είναι το mid-tempo Blues-Rock "Feeling Lonely”. Μια όμορφη, heavy μπαλάντα είναι το “She Was Good To Me" που ήταν το πιο φιλικό προς το ραδιόφωνο, έτσι γλυκά κλείνει η πρώτη πλευρά του δίσκου.
Η δεύτερη πλευρά του δίσκου ξεκινά με το “Work On A Dream”, που κάνει πολύ καλή εντύπωση με τη bouncy μελωδία και μερικά ωραία φωνητικά από τις τέσσερις Birtha. Η Favela  κλωτσούσε κυριολεκτικά το drum kit της, ένα σκληρό Hard Rock τραγούδι. Το “Too Much Woman (For A Hen Pecked Man)” θυμίζει Ike Turner, άλλο ένα ωραίο solo από την Pinizzotto! Στη συνέχεια συναντάμε το “Judgment Day”, εδώ το συγκρότημα έχει ένα συμβατικό Hard Rock ήχο με το τραγούδι να είναι σχεδόν proto-Progressive, με πλήκτρα στο στυλ των Uriah Heep από την Hagler. Ο δίσκος κλείνει με μια σύνθεση της Favela και του παραγωγού Mekler, το τραγούδι ”Forgotten Soul” που ξεκίνησε ως μια έντονη μπαλάντα με την Favela να τραγουδά σαν την Janis Joplin.
Το συγκρότημα περιόδευσε εκτεταμένα για την υποστήριξη του LP, συμπεριλαμβανομένου και του support για τους Kinks σε μια γρήγορη Αγγλική περιοδεία.
Εμπορικά ο δίσκος δεν πήγε και τόσο καλά έφτασε μόνο μέχρι το 209 στα charts.


ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ BIRTHA
Birtha [1972]
Can’t Stop The Madness [1973]


Κείμενο: Ηλίας Κωστόπουλος.

BADGE & COMPANY - "BADGE & COMPANY" ενα σπάνιο γκρούπ

BADGE & COMPANY - "BADGE & COMPANY"

BADGE & COMPANY - BADGE & COMPANY

CD 

Label: GREEN TREE

Release da


te: 05/04/2008

 

Περισσότερα...

Τα πρώτα μουσικά βήματα του John Lennon

Μια βόλτα στην ιστορία της Αγγλικής ροκ έκφρασης μας βρίσκει να κάνουμε βόλτες στο Λίβερπουλ του 1956.Εκείνη την περίοδο δημιουργείται ενα συγκρότημα με την ονομασία "The Quarrymen"  η αλλιώς οπως κάποιες φορές γραφόταν ως "The Quarry Men". Ενας μουσικός περίπατος που προσανατολισμό εχει το παρελθόν και την δεκατία του 60 με τα πρώτα γκρούπς του εμφανίζονται στην μουσική σκηνή αφού μπαίνουν οι βάσεις για ενα απο τα καλύτερα γκρούπ στο χώρο του rock, οι  "Beatles"

Περισσότερα...

Φωτογραφία των "Lynyrd Skynyrd" πρίν πάρουν αυτο το όνομα

the_one_percent_band

H θρυλική μπάντα του αμερικάνικου "νότου" ξεκίνησε καπου στά τέλη του 1964 απο το Jacksonville της Florida. Μια παρέα νεαρών σπουδαστών ακόμα, κάνει τα πρώτα της βήματα στην μουσική την παρέα αποτελούν οι : Ronnie Van Zant, Allen Collins,και Gary Rossington κάνωντας την μπάντα με το όνομα "The Noble Five" .

Περισσότερα...

ARMAGEDDON - "Armageddon" [1975] (review)

ARMAGEDDON
ARMAGEDDON
1975
(A&M)

SIDE I: Buzzard, Silver Tightrope, Paths And Planes And Future Gains.
SIDE II: Last Stand Before, Basking In The White Of The Midnight Sun (Warning Comin’ On/ Basking In The White Of The Midnight Sun/ Brother Ego/ Basking In The White Of The Midnight Sun ‘Reprise’).

ARMAGEDDON: Keith Relf - Vocals, Martin Pugh - Guitars, Louis Cennamo – Bass and Bobby Caldwell -  Drums.
Produced by Armageddon.


“Armageddon - η τελευταία μάχη, αυτό ήταν το βιβλικό νόημα μιας φράσης που ακόμα φοβίζει στις καρδιές των ανδρών. Σύμφωνα με την αποκάλυψη 16:16 στην Καινή Διαθήκη, Armageddon είναι το μέρος που ορίζεται ως η σκηνή της τελικής μάχης μεταξύ των βασιλιάδων της γης κατά το τέλος του κόσμου. Από από τότε έχει καταλήξει να σημαίνει οποιαδήποτε καταστροφική σύγκρουση”.
Λοιπόν, τι καλύτερο όνομα για ένα Hard Rock/ Heavy Metal συγκρότημα!
Η μπάντα σχηματίστηκε το 1974 στο L.A., USA, από τον Louis Cennamo (ex-Renaissance, Illusion, Steamhammer) τον Bobby Caldwell (ex-Johnny Winter, Captain Beyond) τον Martin Pugh (ex-Steamhammer) και τον Keith Rel (ex-Yardbirds, Renaissance) και μπορούμε άνετα να τους θεωρήσουμε ως ένα super-group με τέτοια προϊστορία που έχουν σαν μουσικοί. Το συγκρότημα έφερε σε επαφή με την δισκογραφική εταιρία A&M, ένας φίλος του Cennamo, ο Peter Frampton. Διαλύθηκαν δυστυχώς, το Μάιο του 1976 στο London, (Λονδίνο), UK, όταν ο Keith Relf πέθανε από ηλεκτροπληξία.
Οι Armageddon κυκλοφόρησαν έναν και μόνο δίσκο το 1975, που από τότε έχει  γίνει κλασικό, συχνά απόκοσμο και μερικές φορές freaky μείγμα Hard Rock και μελωδικού Psychedelic Rock. Ενώ βρίσκουμε διάσπαρτες σε όλο τον δίσκο, Rock, Jazz, Blues και κλασσικές ακόμα επιρροές. Η μουσική του “Armageddon”, αποτελείται κυρίως από μεγάλες συνθέσεις, στο στυλ της Αναγέννησης με εσωστρεφείς στίχους από τον Keith Relf, που τροφοδοτούνται από τα drums και την κιθάρα. Εξαίρετο λοιπόν Heavy Rock συγκρότημα, το οποίο ίδρυσαν μουσικοί που ήταν ήδη επιτυχημένοι στις συνεργασίες τους με άλλα συγκροτήματα. Ανάμεσα στις μεγάλες σε διάρκεια συνθέσεις του πρώτου και μοναδικού δίσκου των Armageddon, συμπεριλαμβάνονται και δυο κλασσικά τραγούδια το συναρπαστικό σε ύφος Jazz “Buzzard” και το ήσυχο σε ύφος και στυλ των Yes “Silver Tightrope”. Ούτε χρόνος δεν είχε περάσει από την κυκλοφορία του δίσκου όταν πέθανε ο Keith Relf.
Οι Armageddon ποτέ δεν έκαναν κάποια περιοδεία στη Ευρώπη, είχαν όμως μερικά τους τραγούδια air-play, σε διαφόρους ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Το συγκρότημα είχε manager αρχικά τον Dee Anthony (Peter Frampton, Humble Pie, Emerson Lake & Palmer) και αργότερα τον Jerry Weintraub (Frank Sinatra, Bob Dylan), το γεγονός ότι το συγκρότημα έπαιξε μόνο δυο συναυλίες στην καριέρα του (τον Ιούλιο του 1975 στο Starwood του Hollywood, CA) μπορεί να είχαν αντίκτυπο στις πωλήσεις των δίσκων και στη μη εμπορική τους επιτυχία.
Επρόκειτο όμως, για έναν ιδιαίτερο, ωραίο, δυναμικό πραγματικά δίσκο, η μουσική του είναι ένα δυναμικό μήνυμα για τους ακροατές. Έχει μερικά πολύ ωραία riffs και ακολουθίες συγχορδιών, που σου μένουν αμέσως μόλις τις ακούσεις. Η επιλογή του ονόματος ήταν πολύ συμβολική, όπως είναι όλη η μουσική αυτού του δίσκου, που συμβολίζει την τελική μάχη μεταξύ των δυνάμεων του καλού και του κακού, τα θετικά και τα αρνητικά. Η ιστορία μοιάζει να επαναλαμβάνεται σε όλες τις μεγάλες γραφές του κόσμου. Δεν επιλέχτηκε το όνομα από θρησκευτική δέσμευση, αλλά εκείνη την εποχή ήταν απλά ένα όνομα που είχε μια πραγματικά ισχυρή εικόνα.

Με ένα πραγματικά μεγάλο τραγουδιστή, τον Jeff Fenholt (Jesus Christ Superstar, Joshua, Drive, Black Sabbath), οι Armageddon ηχογράφησαν ένα δεύτερο LP, το οποίο όμως δεν κυκλοφόρησε ποτέ, αφού η δισκογραφική εταιρία έχασε το ενδιαφέρον για το σχήμα.


ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ARMAGEDDON
Armageddon [1975]

 

Κείμενο: Ηλίας Κωστόπουλος.

Αφιέρωμα - Rory Gallagher

Rory Gallagher(2 Μαρτιου 1945-14 Ιουνιου 1995)

Η πρωτη του βραχνη στριγκλια σημαδεψε το οικογενειακο ημερολογιο της φαμιλιας Gallagher στις 2 Μαρτιου του 1948,οταν αυτη ζουσε ακομα στο Ballyshannon της επαρχιας Donegal της Ιρλανδιας. Δυο χρονια μετα,θα μετακομιζε στο Cork,οπου ο Rory περασε τα πρωτα χρονια της ζωης του. Απο πολυ νωρις-σε ηλικια μολις εννεα χρονων-μπορουσε κανεις να διαγνωσει τα πρωτα σημαδια απο το σαρακι της μουσικης πανω του.                                                                         

Περισσότερα...

Ενα μικρό αφιέρωμα σε εναν μεγαλο κιθαρίστα - Ed King απο "Lynyrd Skynyrd"

edkingΑλλη μια ιστορική μουσική αναδρομή για εσας φίλοι μας. Αυτή την φορά θα ταξιδέψουμε για λίγο στον Αμερικάνικο "Νότο"και πηγαίνoντας στο παρελθόν θα γράψω λίγα λόγια για έναν απο τους  σπουδαίους κιθαρίστες που πέρασαν απο τους θρυλικούς "Lynyrd Skynyrd".

Περισσότερα...

LYNYRD SKYNYRD - "One More From The Road" [1976] (review)

Image
 
LYNYRD SKYNYRD
ONE MORE FROM THE ROAD
13-September-1976
(MCA)
 
SIDE I: “Workin’ For MCA”, “I Ain’t The One”, “Searching”, “Tuesday’s Gone”.
SIDE II: “Saturday Night Special”, “Travellin’ Man”, “Whiskey Rock-A-Roller”, “Sweet Home Alabama”.
SIDE III: “Gimme Three Steps”, “Call Me The Breeze”, “T. For Texas”.
SIDE IV: “The Needle Ant The Spoon”, “Crossroads”, “Free Bird”.
LYNYRD SKYNYRD: Ronnie Van Zant – Vocals, Gary Rossington – Guitar, Allen Collins – Guitar, Steve Gaines – Guitar, Leon Wilkeson – Bass, Artimus Pyle – Drums and Billy Powell – Piano.
Produced by Tom Down.
 

Ένα από τα κλασικότερα live album όλων των εποχών στο Southern Rock και όχι μόνο, φυσικά και δεν πρέπει να λείπει από καμία σοβαρή Rock δισκοθήκη. Αυτό το album είναι με λίγα λόγια η επιτομή στο Southern Rock. Είναι το πρώτο live album της μπάντας, και το μόνο live album από τη λεγόμενη "κλασσική" εποχή του συγκροτήματος (1970-1977).
Ηχογραφημένο ζωντανά στο "Fox Theater", Atlanta, Georgia, τον Ιούλιο του 1976.
Το '70 ήταν η εποχή των live δίσκων, ήταν ακριβώς για κάθε συγκρότημα η μορφή που χρησιμοποιούσε για να ενισχύσει την καριέρα του. Αλλά οι Lynyrd Skynyrd είχε ήδη καθιερωθεί ως το κορυφαίο Southern σχήμα από τη στιγμή που ξεκίνησαν το 1973, απλώς αυτό το διπλό album, ήρθε για να εδραιώσει πιο πολύ τη θέση τους στον παγκόσμιο χάρτη του Southern Rock και του Rock.
Αυτό το ζωντανό κειμήλιο δείχνει ότι το συγκρότημα έδωσε την καρδιά και την ψυχή του σε αυτό το live. Το "Thusday’s Gone" είναι ακόμα πιο εκρηκτικό και από την studio εκτέλεση του, το “Saturday Night Special" είναι εξίσου έντονο, το "Sweet Home Alabama" παίρνει μια γιορτινή ατμόσφαιρα, ενώ το 12-λεπτο "Free Bird" απλώνεται σε όλο και περισσότερο πιο επικές διαστάσεις από την studio έκδοση του.
Ο αείμνηστος, μεγάλος Ronnie Van Zant προτίμησε να δώσει ξυπόλητος τη συναυλία αυτή, έτσι ώστε ο περήφανος τραγουδιστής να μπορούσε να αισθανθεί το κάψιμο της σκηνής και το έκανε.
Οι Lynyrd Skynyrd στη δεκαετία του '70 περιόδευαν ασταμάτητα. Με ένα οπλοστάσιο εκρηκτικών τραγουδιών, με μια καυτή τριπλή κιθαριστική επίθεση και με μια σφιχτή rhythm section. Αυτό το διπλό live είναι μια απόδειξη για την ικανότητα του σχήματος να κάνει καυτό, εκρηκτικό Rock ‘N’ Roll.
Ηχογραφημένο κατά τη διάρκεια τριών καυτών βραδιών στο ιστορικό και φιλόξενο Fox Theater.
Το live set των Skynyrd τροφοδοτείται με το "Workin’ For MCA", ακολουθούν τα "I Ain't The One" και "Searchin’". Το σχήμα επιβραδύνει λίγο τον ρυθμό με το μελωδικό "Tuesday’s Gone", πριν να χτυπήσουν ξανά με το δυναμικό “Saturday Night Special" και το "Whiskey Rock-A-Roller”. Πριν το κλείσιμο του δίσκου με το επικό "Free Βird", οι Lynyrd Skynyrd χτυπούν ξανά με τα "Sweet Home Alabama”, "Gimme Three Steps", “The Needle And The Spoon" και μια διασκευή των Cream στο "Crossroads".
Το "Free Βird" είναι το tour-de force από αυτό το live, τα 12 λεπτά βασίζονται στις κιθαριστκές εκρήξεις των Gary Rossington, Allen Collins και Steve Gaines, η απόλυτη επίθεση των έξι χορδών.
Το ’76 οι Lynyrd Skynyd εμφανίστηκαν ζωντανά στο θρυλικό Fox Theater, κατά τη διάρκεια της sold-out “Gimme Back Bullets” περιοδείας τους. Αρχικά το live ήταν προγραμματισμένο για στις 5-6-7 Μαΐου του 1976, όταν όμως ο κιθαρίστας Gary Rossington έσπασε ένα δάχτυλο, οι ημερομηνίες συναυλιών μεταφέρθηκαν τον Ιούλιο. Η δίμηνη αυτή καθυστέρηση επιτρέπει στο νεότερο μέλος του συγκροτήματος, τον κιθαρίστα Steve Gaines, να μάθει καλύτερα τα τραγούδια τους, ενώ είχε εμφανιστεί μόνο τρεις φορές επάνω στη σκηνή μαζί τους.
Οι παραστάσεις στο Fox Theater ηχογραφήθηκαν από τον παράγωγο Tom Dowd, που είχε προηγουμένως εργαστεί στο “Wheels Of Fire” των Cream και στο live album των Allman Brothers Band "Live At Fillmore East”, album που έχαιραν μεγάλης εκτίμησης από τα μέλη των Skynyrd.
Ταλαντούχοι μουσικοί που ήταν περήφανοι για τις ρίζες τους, αγαπούσαν τη μουσική,  δημιούργησαν ένα live album με εξαιρετικό ήχο, φανταστική ατμόσφαιρα, διασκέδαση και λαμπρή μουσική.
Όλα τα όργανα ακούγονται καθαρά, κάθε κιθάρα είναι διακριτή το οποίο δεν συμβαίνει συχνά σε διάφορες άλλες studio ηχογραφήσεις. Αυτό είναι τόσο σημαντικό με συγκροτήματα όπως οι Lynyrd Skynyrd, όπου οι τρεις κιθαρίστες έχουν όλες τις ικανότητες και το ταλέντο για να πάει μπροστά μια μπάντα. Κατά τη διάρκεια του live οι επιδόσεις τους είναι φανταστικές με συχνά solo, είτε αυτοσχεδιάζοντας είτε ο ένας συμπληρώνει τον άλλον. Να αναφέρουμε ότι και το πιάνο του Billy Powell στέκετε επίσης καλά μαζί με τις κιθάρες, προσθέτοντας ένα ακόμη υπέροχο στρώμα στα τραγούδια.
Εάν δεν είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τους Lynyrd Skynyrd, τότε αυτό το live είναι το καλύτερο για να ξεκινήσετε. Όπως έχω πει, τα τραγούδια είναι ίσως καλύτερα και ισοδύναμα από τα studio, έτσι ακόμα κι αν έχετε ακούσει τους δίσκους τους αυτό το live εξακολουθεί να είναι κάτι που πρέπει να ελέγξετε. Η υψηλότερη θέση στα US chart ήταν η 9, ενώ έχει γίνει 3 φορές πλατινένιο.

Ένα χρόνο αργότερα το αεροπλάνο των Lynyrd Skynyrd έπεσε σκοτώνοντας τους Ronnie Van Ζant, Steve Gaines, την αδελφή του Cassie Gaines, τον tour manager και τους δύο πιλότους. Ο κιθαρίστας Allen Collins είχε τραυματιστεί βαριά και σχεδόν το ένα του χέρι είχε ακρωτηριαστεί. Ο κιθαρίστας Gary Rossington, έσπασε τα δύο του πόδια και τη λεκάνη καθώς και πολλά άλλα τραύματα. Ενώ του πιανίστα Billy Powell, η μύτη είχε σχεδόν αποκολληθεί από το πρόσωπό του. Το ίδιο αεροπλάνο είχαν επιθεωρήσει μόλις λίγους μήνες πριν οι Aerosmith, που το απέρριψαν λέγοντας ότι δεν ήταν safe και ότι το πλήρωμα δεν ήταν σε θέση να πιλοτάρει.

Δισκογραφία LYNYRD SKYNYRD
Pronounced 'leh-'nerd 'skin-'nerd [1973]
Second Helping [1974]
Nuthin’ Fancy [1975]
Gimme Back My Bullets [1976]
One More From The Road [1976]
Street Survivors [1977]
Skynyrd’s First And Last [1978]
Legend [1987]
Southern By The Grace Of God [1988]
1991 [1991]
The Last Rebel [1993]
Endangered Species [1994]
King Biscuit Flower Hour Presents Lynyrd Skynyrd In Concert [1995]
Southern Knights [1995]
Twenty [1997]
Lyve From Steel Town [1998]
Edge Of Forever [1999]
Christmas Time Again [2000]
Vicious Cycle [2003]
Lyve: The Vicious Cycle Tour [2004]
Another One From The Road [2008]
God & Guns [2009]
Live From Freedom Hall [2010]
 
 
 
Κείμενο: Ηλίας Κωστόπουλος.

Περισσότερα...

Διαβάστε και ακούστε, ποιά ήταν τα πρωτα τραγούδια των "The Yardbirds"

the Yardbirds

Συνεχίζοντας την περιπλάνηση μας στην ιστορία της μουσικής, και ενδεχομένως κάποιοι μας πουν ότι είμαστε μονόπλευροι, θέλουμε να αναφέρουμε πέρα απο το southern rock στύλ και άλλα είδη μουσικής στα πλαίσια της προσπάθειας που κάνουμε να βρούμε το δισκογραφικό ξεκίνημα κάποιων δημοφιλών συγκροτημάτων, σας δίνω παρακάτω κάποιες πληροφορίες για ενα Αγγλικό γκρούπ που εχει γράψει μεγάλη ιστορία στο Blues και στο Rock. Ο λόγος για τους ανεπανάληπτους "The Yardbirds"


Περισσότερα...

Το ξέρατε ότι ....

Reese Wynans (keyboards)       Dickey Betts

Kάποια στιγμη μιλούσαμε με καποιον φίλο για την rock μουσική και για τα συγκροτήματα που την αποτελούν, και διαπιστώσαμε απο την κουβέντα οτι τα περισσότερα γκρούπς η απο την πρωτη τους μορφή η αργότερα στην πορεία τους την μουσική, εχουν "κάποιο" κοινό παρελθόν.


Περισσότερα...