Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024, 00:26:22

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

The Helsinki Satellites

Members: Warner E. Kääpä guitars & vocals - Lare Magellan, drums &vocals - Vellu Christopher, bass & vocals - Dan Hynde, guitars & vocals

Μας άρεσε πολύ που είδαμε Φιλανδούς να αγαπούν την μουσική του αμερικάνικου νότου

Περισσότερα...

JERUSALEM - "Jerusalem" 1972 (review)

JERUSALEM
JERUSALEM

1972
(Deram Records)

SIDE I: Frustration, Hooded Eagle, I See The Light, Murderer’s Lament, When The Wolf Sits.
SIDE II: Midnight Steamer, Primitive Man, Beyond The Grave, She Came Like A Bat From Hell.

JERUSALEM: Lynden Williams – Vocals, Bob Cooke – Guitar, Bill Hinde – Guitar, Paul Dean – Bass and Ray Sparrow – Drums.
Produced by Ian Gillan.


Όπως κάθε σοβαρός συλλέκτης δίσκων βινυλίου στο Hard Rock της δεκαετίας του ’70 που ψάχνει άγνωστα έως και ξεχασμένα (cult obscure) αριστουργήματα στα σκονισμένα υπόγεια (και όχι μόνο) δισκάδικα, έτσι κι εγώ χάρηκα ιδιαιτέρως όταν βρήκα αυτό το μουσικό διαμάντι.
Ο λόγος που το έψαχνα αυτό το βινύλιο, ήταν γιατί την παραγωγή έχει κάνει ένας από τους αγαπημένους μου τραγουδιστές, ο μεγάλος Ian Gillan, ναι καλά διαβάσατε ο Ian Gillan των Deep Purple και μάλιστα εν έτη 1972.
Το γεγονός ότι έχει παραχθεί από τον Ian Gillan θα έπρεπε να του εξασφαλίζει τουλάχιστον την επιτυχία, ωστόσο έμεινε στο σκοτάδι και έγινε συλλεκτικό, αρκετά χρόνια αφότου κυκλοφόρησε άρχισαν να ασχολούνται και πάλι κάποιοι μαζί του. Την ίδια χρονιά λίγο μετά την κυκλοφορία του δίσκου, κυκλοφόρησαν και το single “Kamakazi Moth” (κι αυτό σε παραγωγή Gillan), αυτό το τραγούδι δεν υπάρχει στο δίσκο, πάρα μετά από χρόνια στις επανεκδώσεις των LP και των CD. Η ωραία ζωγραφιά στο εξώφυλλου του δίσκου με τον Ναϊτη Ιππότη, ανήκει στον κιθαρίστα του σχήματος Bob Cooke, η original κόπια βινυλίου κοστίζει περίπου τα 250-300 ευρώ, ενώ η επανέκδοση τα 15 με 20.
Αυτό το album των Jerusalem είναι ένα καθαρό, ανόθευτο 70’s proto-Metal με απίστευτα βαριά riffs, σε μουσικό στυλ έχουν περισσότερο κοινό με τους Judas Priest, τους Foghat, τους Uriah Heep, τους Black Sabbath ή τους Deep Purple.
Οι Jerusalem ήταν ένα Βρετανικό σκληρό Hard Rock, Metal, Heavy Rock/ Psych συγκρότημα. Η πενταμελής αυτή μπάντα κυκλοφόρησε μόνο ένα ομότιτλο album το 1972 για την Deram Records, παρακλάδι της Harvest/ EMI της εταιρίας δηλαδή των Deep Purple. Έπαιξαν σε όλη την Ευρώπη και μοιράζονταν την ίδια σκηνή με μπάντες όπως οι Black Sabbath, οι Deep Purple, οι Uriah Heep, ο Rory Gallagher, ή οι Led Zeppelin, επίσης έπαιξαν σε μερικά από τα σημαντικότερα festival της Ευρώπης με πάνω από 50.000 ακροατήριο.
Γύρω στο 1966 δυο συμμαθητές Γυμνασίου ο Paul Dean και ο Ray Sparrow, στην περιοχή Salisbury, Wiltshire της Αγγλίας δημιουργούν ένα τοπικό ερασιτεχνικό συγκροτήματα μαζί με τον Chris Skelcher. Στην αρχή ήταν τρίο και έπαιζαν μόνο διασκευές, αργότερα φεύγει ο Chris και έρχονται οι κιθαρίστες Bob Cooke και Bill Hinde. Ηχογραφούν ένα demo με δυο τραγούδια που τελικά πέφτει στα χέρια του Ian Gillan (Deep Purple), ξετρελαίνετε μαζί τους και πάει αμέσως να τους δει live, εντωμεταξύ οι Jerusalem έχουν ήδη στη σύνθεση τους και τον τραγουδιστή Lynden Williams.
Η μουσική και ο ήχος των Jerusalem είναι ένας απειλητικός συνδυασμός από over-the-top φωνητικά και αιχμηρές κλασικές κιθάρες, που μπορεί εύκολα να περάσει κάτι από NWOBHM και Ηeavy Μetal καθώς είναι μπροστά πολύ από την εποχή του. Είναι ένα must-have για τους οπαδούς του Hard Rock της δεκαετίας του '70, αλλά και για τους οπαδούς του NWOBHM της δεκαετίας του '80.
Σχεδόν 40 χρόνια μετά, το Hard Rock και το Heavy Metal της μουσικής τους σε ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, όταν τα πρώτα Heavy συγκροτήματα ήταν ακόμη σε εξέλιξη. Τα riffs από μπάντες της δεκαετίας του ’80, ’90 αλλά ακόμα και του σήμερα εξακολουθούν να επηρεάζονται από τους προγόνους-πρωτοπόρους του Hard Rock και του Heavy Metal, οι Jerusalem ήταν μία από εκείνες τις μπάντες των οποίων το στυλ ήταν τραχύ, ακατέργαστο, doom και βαρύ, ενώ έχει επηρεάσει πολλούς μουσικούς του σήμερα. Έχει ειπωθεί από πολλούς στο χώρο, ότι η μπάντα αυτή ήταν μια σημαντική επιρροή για πολλά από τα 2ης γενιάς Heavy Metal σχήματα της δεκαετίας του ’80.
Στα του δίσκου τώρα, που είναι ένα πραγματικά kick-ass album, τα riffs και τα φωνητικά σε βασανίζουν σε μια εντελώς σκοτεινή εικόνα από οτιδήποτε άλλο επιχειρήθηκε μέχρι τότε. Οι στίχοι του group συχνά έρχονται αντιμέτωποι με τον Χάρο, τη μοναξιά, την αποξένωση και το θάνατο είναι αρκετά doomy δηλαδή.
Το album ανοίγει με το καλημέρα, με δυο κολασμένα εκπληκτικά τραγούδια τα “Frustration” και “Hooded Eagle”, το πρώτο είναι ένα δυναμικό Rock με ένα riff για θάνατο, ενώ το δεύτερο είναι ένα σκοτεινό σκληρό up-tempo με κατακόρυφη άνοδο. Αυτό βέβαια θέτει τις βάσεις για ένα σκληρό βαρύ πρότυπο, που σε όλο το υπόλοιπο του δίσκου εξακολουθεί να παραδίδετε με επιτυχία με τα έξης κυρίως τραγούδια “Murderer’s Lament”, “When The Wolf Sits”, “Midnight Steamer”, “Beyond The Grave”, και “She Came Like A Bat From Hell”.
Απλώς να αναφέρω ότι αυτά εδώ τα παιδιά ήταν αρκετά Heavy και Doom για την εποχή τους, ενώ το τραγούδι "Primitive Man” (το αγαπημένο μου) θα μπορούσε να ήταν άνετα στον δίσκο των Black Sabbath,“Vol.4”.
Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του πρώτο τους δίσκου, το σχήμα των Jerusalem διαλύεται, τρία μέλη συγκροτούν τους Pussy και ηχογραφούν ένα single, πάλι σε παραγωγή Gillan. Ενώ μια συλλογή με ακυκλοφόρητα (live, demos) τραγούδια των Pussy κυκλοφόρησε το 2011.
Τέλος το 2009 κυκλοφόρησαν ακόμα ένα album το “Escalator” μετά από 37 ολόκληρα χρόνια, από τα αρχικά μέλη είναι μόνο ο Bob Cook και ο Lynden Williams, το οποίο όμως δεν έχω ακούσει και έχω γνώμη.

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ JERUSALEM
Jerusalem [1972]
Escalator [2009]

 

TRIVIA: Ιδού λοιπόν, τι είχε γράψει ο Ian Gillan στο οπισθόφυλλο του δίσκου, για τους Jerusalem.
“This is the first album by Jerusalem, a band which excites me very much; they are rough, raw and doomy with their own strong identity. As they are young and a bit green, they don't follow many rules, so their material is almost crude - but still immensely powerful in content. I believe that, whenever possible, the work of writers and players in their formative stages should be recorded; before inhibition and self-consciousness set in, before fire and aggression die down, and while they are still absorbing influences and doing things which others might consider 'uncool'. Most important though, before they might develop that self-imposed rigidity which afflicts so many. I hope none of these things happen to Jerusalem, we'll have to wait and see, this album is just in case. I hope you like it as much as I do”.

 

Κείμενο: Ηλίας Κωστόπουλος.

Aφιέρωμα CHARLIE DANIELS

CHARLIE  DANIELS.

(Ο Άνθρωπος που νίκησε τον διάβολο).

Πώς αρχίζεις  αφιέρωμα σε έναν θρύλο του Νότου και της μουσικής? Από πού να πιαστείς? Θα ήταν πάρα πολύ εύκολο να ξεπετάξω ένα κείμενο στα γρήγορα και … γεια σας. Όμως οι λεπτομέρειες μιας καριέρας είναι το αλατοπίπερο της γνώσης.

Περισσότερα...

Η ιστορία πίσω απο το τραγούδι του JOE BONAMASSA - "The BALLAD OF JOHN HENRY"

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΗΧΑΝΗΣ
JOE BONAMASSA - THE BALLAD OF JOHN HENRY

The Ballad of John Henry

Το εξώφυλλο του ομώνυμου δίσκου του Joe Bonamassa

Η ιστορία/θρύλος του John Henry είναι από τις πιο διαδεδομένες,κυρίως ανάμεσα στους έγχρωμους,στις Η.Π.Α.Σύμφωνα με αυτή ο John Henry ήταν ένας έγχρωμος πρώην σκλάβος ή κατάδικος που εργαζόταν στους σιδηροδρόμους μετά τον αμερικάνικο εμφύλιο,ανοίγοντας τούνελ με το σφυρί του.

Περισσότερα...

OUTLAWS - "Bring In Back Alive" [1978] (review)

OUTLAWS
BRING IN BACK ALIVE
1978
(Arista)
 
SIDE I: Introduction, Stick Around For Rock And Roll, Lover Boy, There Goes Another Love Song.
SIDE II: Freeborn Man, Prisoner, I Hope You Don’t Mine.
SIDE III: Song For You, Cold And Lonesome, Holiday, Hurry Sundown.
SIDE IV: Green Grass And High Tides.


OUTLAWS - Hughie Thomasson – Vocals/ Guitar, Bill Jones – Vocals/ Guitar, Freddie Salem – Vocals/ Guitar, Harvey Dalton Arnold – Bass, David Dix - Drums and Monte Yoho – Drums. Producer by Allan Blazek and Bill Szymczyk.
 
Ένα από τα ιερά τέρατα του Νότου στο καλύτερο live της καριέρας τους.
Αν με ανάγκαζαν με ένα όπλο στον κρόταφο, να διαλέξω το πιο γνήσιο και καλό Southern Rock δίσκο τους θα διάλεγα μάλλον αυτό το live, για πολλούς λόγους.
Κάποιοι λόγοι που με κάνουν να επιμένω στα παραπάνω λεγόμενα είναι καθαρά προσωπικοί (προσωπικό γούστο, συναισθηματική σύνδεση με κάποια τραγούδια).
Οι αντικειμενικοί λόγοι είναι κάποιοι από τους ακόλουθους… όλες οι συνθέσεις είναι αυθόρμητες και δεν αποβλέπουν πουθενά, σ’ αυτό το δίσκο η παντοδύναμη προσωπικότητα των Outlaws φαίνεται καθαρότερα απ’ ότι σε οποιοδήποτε άλλο δίσκο. Σε αυτό το live δείχνει τον καλύτερο εαυτό του ο άψογος κιθαρίστας και τραγουδιστής Hughie Thomasson, η ψυχή της μπάντας, σε όλα σχεδόν το τραγούδια οι τρεις κιθάρες των Outlaws κυριολεκτικά θερίζουν.
Το Southern Rock φούντωσε μεταξύ του 1973 και 1980, με πιο σημαντικά συγκροτήματα τους Allman Brothers Band τους Blackfoot τους Molly Hatchet και τους Lynyrd Skynyrd. Οι Outlaws, ένα σχήμα από την Tampa, Florida ήταν οι επικρατέστεροι για μια θέση στην πεντάδα. Από την αρχή το συγκρότημα δούλευε με 3 κιθαρίστες, κάτι που έδινε στο επηρεασμένο από Blues και Boogie Southern Rock τους, ένα δυναμικό ήχο στη σκηνή. Οι κιθαριστικές μονομαχίες ήταν εντυπωσιακές, αυτό το live δίνει ένα καλό δείγμα της βίας που μπορούσαν να επιδείξουν επί σκηνής οι Outlaws, εκείνη την περίοδο το σχήμα ήταν στην ακμή του.
Από τις αρχές του ’70 που συγκροτήθηκαν μέχρι και την διάλυση τους το 1994 περίπου, οι Outlaws τίμησαν το όνομα τους, υπήρξαν ανέκαθεν ένα γνήσιο Southern Rock σύνολο.
Προσωπικοί φίλοι και συνεργάτες των Lynyrd Skynyrd, αφιέρωσαν το διπλό ζωντανό ηχογραφημένο τους δίσκο τους “Bring It Back Alive” στη μνήμη των μελών των Lynyrd Skynyrd, που έχασαν με τραγικό τρόπο τη ζωή τους.
Το ημίωρο “Green Grass And High Tides” αφιερώνεται ακριβώς στην μνήμη του μεγάλου αυτού Southern Rock group και αποτελεί τεκμήριο δεξιοτεχνίας και μουσικού αυθορμητισμού, απ’ όλα τα παλιά και νέα μέλη των Outlaws που συμμετείχαν στη ζωντανή ηχογράφηση αυτού του διπλού δίσκου.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο κιθαρίστας, τραγουδιστής και συνθέτης Hughie Thomasson, είναι ένας από τους πολύ-πολύ μεγάλους του Southern Rock, που ποτέ όμως δεν έτυχε της αναγνώρισης που του άξιζε, μόνο όταν τελικά πήγε στους Lynyrd Skynyrd το 1996.
Αν αποκτήσετε αυτό το live ή τα θρυλικά 4-5 πρώτα albums των Outlaws, θα καταλάβετε πως λίγοι μόνο έχουν την ικανότητα να σας μεταφέρουν από το σπίτι σας στην Oklahoma του Νότου το 1918.
Για όσους δεν έτυχε να ακούσουν ποτέ το συγκεκριμένο συγκρότημα, θα πω μονάχα ότι δεν πρόκειται για ένα απλό σχήμα, αλλά για πραγματικούς αγωνιστές της Νότιας ιδέας. Ποια είναι αυτή η ιδέα, λοιπόν δεν λέγεται αλλά νιώθετε (και πάλι από λίγους), λιβάδια, ορίζοντες και ψυχή. Αυτές οι σκόρπιες λέξεις μπορούν να μεταφραστούν σαν ασυναρτησίες ή σαν το νόημα των Outlaws, και το νόημα του Southern Rock.
Το 2005 ο Hughie Thomasson φεύγει από τους Lynyrd Skynyrd για να ξανά φορμάρει τους Outlaws μαζί με τον παλιό φίλο και παράνομο Henry Paul, αλλά τελικά εκτός από κάποια σποραδικά live δεν κυκλοφορούν κάτι νέο, δυστυχώς όμως το 2007, στις 9 Σεπτεμβρίου φεύγει από τη ζωή από καρδιακή προσβολή στο σπίτι του στη Florida.
 
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦIΑ OUTLAWS
The Outlaws [1975]
Lady In Waiting [1976]
Hurry Sundown [1977]
Bring It Back Alive [1978]
Playin’ To Win [1979]
In The Eye Of The Storm [1980]
Ghost Riders [1981]
Los Hombres Malo [1982]
Greatest Hits [1982]
Soldiers Of Fortune [1986]
Hittin’ The Road, Live [1993]
Diablo Canyon [1994
Best Of The Outlaws [1996]
So Low [2000]
Demos [2010]
It's About Pride [2012]
Once An Outlaw, 2007 [2012]
 


Κείμενο: Ηλίας Κωστόπουλος.

Με αφορμή το άλμπουμ των ACCEPT-STALINGRAD

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝΓΚΡΑΝΤ

ACCEPT-STALINGRAD

sm
Σύμπλεγμα με παιδιά που χορεύουν γύρω από κροκόδειλο σε πλατεία του Στάλινγκραντ.Η καταστροφή γύρω είναι εμφανής.

Οι Accept δεν θέλουν συστάσεις.Αυτή την περίοδο διανύουν τη δεύτερη νεότητά τους.Ο νέος τους τραγουδιστής Mark Tornillo,με τη φρεσκάδα του και την ομοιότητα της φωνής του με του Udo,έχει βοηθήσει πολύ σε αυτό.Όταν άκουσα ότι οι Accept θα βγάλουν τραγούδι και άλμπουμ με τίτλο Στάλινγκραντ,φοβήθηκα για τη θέση που θα πάρουν. Για οποιονδήποτε Γερμανό το όνομα και μόνο ξύνει πληγές.Είτε στους νοσταλγούς,είτε στους πολέμιους του Γ’ Ράιχ.

Περισσότερα...

Ας πάμε πίσω στον χρόνο και να θυμηθούμε τους "Veto"

VETO picture

VETO

Οι Veto είναι μια metal μπάντα από την Γερμάνια η όποια δημιουργήθηκε και διαλύθηκε την δεκαετία του 80, αφήνοντας πίσω της δυο πολύ κάλους δίσκους. Δημιουργήθηκαν από τους κιθαριστές  Klaus Schiele και Roger Bredel , στις αρχές της δεκαετίας του 80. Η ανεύρεση υπολοίπων αποδείχτηκε αρκετά δύσκολα. Τελικά το line up συμπληρώθηκε από τους  Harry Liebhäuser στα φωνητικά και Peter Schlattner.

Περισσότερα...

Ποιοί ήταν οι "Bible Black" ?

Bibleblack

BIBLE BLACK

Οι Bible Black ήταν μια hard rock μπάντα της δεκαετία του 80.Το συγκρότημα αποτελούσαν οι Gary Driscoll(ντραμς,ex Elf ,Rainbow) , Craig Gruber(μπάσο ,ex Elf,Rainbow,Black Sabbath) , Duck McDonald(κιθάρες ,ex Savoy Brown, Blue Cheer,Rods) και Jeff Fenholt (φωνητικά ,ex Joshua ,Tony Iommi, Geezer Butler Band, Jesus Christ Super Star musical).


Περισσότερα...

MORGANA-ROSE OF JERICHO 2011 (review)


Αυτή εδώ είναι η δεύτερη και πολυαναμενομενη κυκλοφορία των Morgana.Η Morgana είναι το συγκρότημα της Roberta Delaude. Πιστεύω δε χρειάζεται να αναφέρω και πολλά για την Ιταλίδα θεά του metal.Η Roberta είναι αρκετά γνωστή στην χωρά της καθώς και σε όσους ασχολούνται με το κλασσικό metal,έχοντας 29 χρόνια πορείας στο χώρο και με αρκετές εμφανίσεις στο ενεργητικό της.

Περισσότερα...

TOTTY - "Totty" (1977) (review)

TOTTY
TOTTY
1977
(Our First Record Company)
 
SIDE I: Thus Saith The Lord, T-Town Teasers, Crack In The Cosmic Egg, Love Down By One Share (Love Song To A Whore), I’ve Done Made Up My Mind.
SIDE II: Wicked Truth, Tryin’ To Forget You, Take Me Away Jesus, Somebody Help Me.
 
TOTTY: Dennis Totty – Vocals/ Guitars, Byron Totty – Bass and George Cooper – Drums.
Produced by Dennis and Byron Totty.


 
Το συγκρότημα των Totty δημιουργήθηκε το 1975, στην Tulsa, Oklahoma, USA από τα αδέλφια Dennis και Byron Totty.
Είναι ένα αγαπημένο Christian Hard Rock τρίο, με ένα σφιχτό rhythm section, σκληρό γερό, δυναμικό ήχο και εξαιρετικά τραγούδια όπως το 8-λέπτο “Somebody Help Me”  ή το πρώιμο Prog Rock “Crack In The Cosmic Egg”, αν σας αρέσει το λεγόμενο underground 70’s Hard Rock, τότε οι Totty είναι για τα γούστα σας.
Αν σας αρέσει ο βαρύς ήχο της κιθάρας από τη δεκαετία του '70 τότε είναι για σας, ή αν σας αρέσουν μπάντες όπως οι Montrose, οι Granicus ή οι Nitzinger τότε θα τους λατρέψετε.
Το εκρηκτικό αυτό το album ηχογραφήθηκε αρχικά το 1976 σε promo μορφή (λευκό εξώφυλλο) και σε 50 κόπιες μόνο, για προωθητικούς-διαφημιστικούς σκοπούς και μόνο. Το 1977 κυκλοφορεί κανονικά στα δισκάδικα, με αλλαγμένο εξώφυλλο από ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρία, φυσικά δεν σημείωσε και καμία τεράστια εμπορική επιτυχία, όπως γίνετε συνήθως δηλαδή με τις ανεξάρτητες αυτοχρηματοδοτούμενες παραγωγές.  Μετά από χρόνια το βρήκαν οι συλλέκτες ξεχασμένων βινυλίων και επανήλθε μερικώς, η original κόπια βινυλίου κοστίζει περίπου τα 250-300 ευρώ, ενώ η επανέκδοση τα 20.
Οι επιρροές των Totty είναι σε αφθονία, τις περισσότερες φορές θυμίζουν συγκροτήματα όπως οι Led Zeppelin, οι Lynyrd Skynyrd και οι ZZ Top, αλλά και σχήματα όπως οι  Outlaws, οι Cain, οι Truth & Janey ή οι Missouri.
Είναι λοιπόν ένα ισχυρό δυναμικό power-trio που παίζει καυτό σκληρό 70’s Hard Rock με κάποια Boogie, Psych Rock και Prog Rock, αλλά και Southern Rock μουσικά περάσματα. Η κιθάρα είναι αδιάκοπη και συνεχείς τα riffs και τα  solos πέφτουν ασταμάτητα το ένα μετά το άλλο, ενώ εξαιρετικό είναι και το μπάσο. Το μόνο αδύνατο σημείο θα έλεγα ότι είναι τα φωνητικά τα οποία σχεδόν πνίγονται από τη δυνατή μουσική, δηλαδή η μουσική είναι πιο μπροστά από τα φωνητικά.
Αυτό είναι ένα πραγματικά πολύ καλό αλλά σχεδόν ξεχασμένο Hard Rock album, μερικές φορές είναι πολύ βαριά και με σκληρή προσέγγιση ο ήχος του, τα φωνητικά ακούγονται λίγο παράξενα, βραχνά και τραχιά όπως αυτά του Ted Nugent.
Οι Totty από την έρημο της Oklahoma, μας έδωσαν ένα έντονα καυτό Hard Rock δίσκο με τραγούδια όπως τα "T-Town Teasers”, "Crack In The Cosmic Egg”, “Somebody Help Me” και “Wicked Truth”, που ηχούν λες σαν να έχουν βγει κατ’ ευθείαν μέσα από τους δίσκους των μεγαλυτέρων και αξιολογότερων σχημάτων της εποχής εκείνης. Επενδύστε άφοβα σε ένα δίσκο που κρατάει μέσα του αναμμένη τη φλόγα των καυτών 70’s. 
Αξιόπιστο cult obscure Hard Rock album λοιπόν, που είμαι σίγουρος πως θα σας αρέσει, είναι ένα ωραίο, βαρύ album και περιέχει πολύ και καλό σκληρό Hard Rock, που απλά είναι του γούστου μου.
Μετά από ένα ακόμα album το “Too” που είναι όμως λιγότερο σκληρό από τον προκάτοχο του, οι Totty διαλύθηκαν τελικά το 1981.
Το 1994 τα αδέλφια Dennis και Byron Totty επανήλθαν στο μουσικό προσκήνιο με το EP “Rock-n-Okie Roll”, αλλά κάτω από την επωνυμία Totty Brothers.

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ TOTTY
Totty [1977]
Too [1981]
Rock-n-Okie Roll [1994]

Κείμενο: Ηλίας Κωστόπουλος.