Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024, 21:37:56

HARD & HEAVY ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

book of souls

Την πρώτη φορά που έβαλα να ακούσω το ‘Book of Souls’ θυμάμαι μέχρι και το ‘Speed of Light’. Μετά αποκοιμήθηκα, πράγμα που μου έχει συμβεί μόνο με Dream Theater. Έχω βέβαια το ελαφρυντικό ότι ήμουν κομμάτια από τη δουλειά. Έκτοτε άκουσα το δίσκο καμμιά δεκαριά φορές και γεγονός είναι ότι το νέο άλμπουμ των Iron Maiden με άφησε παγερά αδιάφορο.Τα μόνα κομμάτια που μου έμειναν είναι τα ‘If Eternity Should Fail’ και ‘Speed of Light‘.

Η γενική μου αίσθηση για το υπόλοιπο είναι: Αχρείαστα μεγάλες και πολύ ίδιες συνθέσεις. Το ίδιο ισχύει για riffs και σόλα. Πουθενά κάτι ιδιαίτερο για να μου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Μια μπαλάντα, ένα ξέσπασμα, κάτι βρε αδερφέ να με ξεκουνήσει!!!

Ο δίσκος δεν κατάφερε καν να με εκνευρίσει!!! Και στο καπάκι ακούω γνώμες και διαβάζω κριτικές που το επαινούν και νοιώθω σα σε επεισόδιο του Twilight Zone.

Όπως και νά ’χει review σημαίνει εκφράζω τη γνώμη μου για ένα δίσκο και νομίζω πως το ‘Book of Souls’ ίσως το ξαναβάλω στο player σε περίπτωση αϋπνίας.

TRACK LISTING
DISC 1
1. IF ETERNITY SHOULD FAIL (DICKINSON) 8:28
2. SPEED OF LIGHT (SMITH/ DICKINSON) 5:01
3. THE GREAT UNKNOWN (SMITH/ HARRIS) 6:37
4. THE RED AND THE BLACK (HARRIS) 13:33
5. WHEN THE RIVER RUNS DEEP (SMITH/ HARRIS) 5:52
6. THE BOOK OF SOULS (GERS/ HARRIS) 10:27

DISC 2
7. DEATH OR GLORY (SMITH/ DICKINSON) 5:13
8. SHADOWS OF THE VALLEY (GERS/ HARRIS) 7:32
9. TEARS OF A CLOWN (SMITH/ HARRIS) 4:59
10. THE MAN OF SORROWS (MURRAY/ HARRIS) 6:28
11. EMPIRE OF THE CLOUDS (DICKINSON) 18:01

Γ.Αμυγδαλάς γισ το SouthernRock.gr

bad magic

Χρειάστηκε η εγκατάσταση απινιδωτή στο στήθος, η εμφάνιση διαβήτη και μερικές ακόμη επιπλοκές με την υγεία του για να καταλάβει ο Lemmy ότι τα χρόνια περνούν και πρέπει να ηρεμήσει (λίγο).Έκοψε (λέει) το κάπνισμα και άλλαξε την ημερήσια δόση Jack-Coca cola που έπινε με ίση ποσότητα βότκα-πορτοκάλι. Α, ναι!!! Κυκλοφόρησε και νέο δίσκο με τους Motorhead!!! O τίτλος αυτού:Bad Magic και το περιεχόμενο καλό.

Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Οι συνθέσεις κυμαίνονται από μέτριες ως πολύ καλές. Μην ψάξετε το νέο Ace of Spades ή το Orgasmatron II στο Bad Magic. Προετοιμαστείτε όμως για 45 λεπτά βρώμικο Rock ‘n’ Roll όπως μόνο οι Motorhead ξέρουν να παίζουν.

Ο δίσκος αρχίζει δυναμικά με τα Victory or Die και Thunder & Lightning, δύο απ’τα καλύτερα τραγούδια του Bad Magic. Μικρή κοιλιά στη συνέχεια με το Fire Storm Hotel. Ανεβαίνουμε λίγο με τα Shoot Out Αll of Your Lights και The Devil.

Ακολουθεί το Electricity, γρήγορο και τσαμπουκαλίδικο. Ακόμη καλύτερο το Evil Eye αλλά μετά η συνταγή χαλάει λιγάκι με τρία μέτρια κομμάτια (Teach Them How to Bleed, Till the End, Tell Me Who to Kill).

Το Teach Them… ενώ έχει τα φόντα, την ταχύτητα και το σαματά για να το γουστάρω, κάτι δε μου ακούγεται καλά. Το Till the End είναι η ‘μπαλάντα’ που μας έχει συνηθίσει ο Lemmy να γράφει που και που, αλλά ο ‘Θείος’ έχει συνθέσει και καλύτερες.

Το Tell Me… είναι ένα συνηθισμένο Motorhead filler. Το Choking on Your Screams ανήκει στη σχολή Orgasmatron/Nightmare και μου άρεσε ιδιαίτερα. Το When the Sky Comes Looking for You δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και ο δίσκος κλείνει με τη διασκευή του Sympathy for the Devil των Rolling Stones.Αξιοπρεπέστατη και Motorhead-ικότατη.

Κλείνοντας, το Bad Magic είναι μια καλή προσπάθεια με τις μέτριες, τις καλές και τις πολύ καλές στιγμές της.

Συνθετικά ο Lemmy δεν επιρεάστηκε από την περιπέτειά του αλλά δυστυχώς διαβάζοντας τα νέα από τις εμφανίσεις των Motorhead, στα live υπάρχει πρόβλημα. Δυστυχώς ο ‘Θείος’ ο οποίος γουστάρει αφάνταστα να περιοδεύει και να βγαίνει στη σκηνή, σωματικά πλέον δυσκολεύεται. Οι εμφανίσεις των Motorhead είναι λοταρία. Μπορεί να ακούσεις από 14 (στην καλύτερη περίπτωση) μέχρι 2 και κάτι τραγούδια, αναλόγως την κατάσταση του Lemmy. Επειδή το φαινόμενο είναι συχνό πιθανώς να αρχίσει και η γκρίνια από τον κόσμο.

Καλός και χρυσός ο Lemmy, αγαπημένο συγκρότημα οι Motorhead, αλλά όταν δίνεις 20 € εισιτήριο, περιμένεις κάποια πράγματα. Όταν ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να σου τα δώσει ας κάτσει σπίτι του σε τελική ανάλυση.

Για το SouthernRock.gr: Γ.Αμυγδαλάς

Οι AC/DC δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις.Πρόκειται για ένα από τα από τα πιο ιστορικά και "αξιόπιστα" ροκ συγκροτήματα και 6 χρόνια μετά το "Black Ice" του 2008 επιστρέφουν με το πολυαναμενόμενο "Rock or Bust".
Κατά τη διάρκεια όμως της δημιουργίας του δίσκου μια σειρά από γεγονότα στο στρατόπεδο των Αυστραλών έθεσαν σε αμφισβήτηση το κατά πόσο μπόρεσε η μπάντα να μείνει ανεπηρέαστη από όλά όσα συνέβησαν. Θυμίζω πως ο κιθαρίστας Malcolm Young αποχώρησε διότι διαγνώστηκε πως πάσχει από άνοια (τη θέση του πήρε ο ανιψιός του, Stevie Young) ενώ και ο Phill Rudd,αν και συμμετείχε κανονικά στις ηχογραφήσεις, απέχει τον τελευταίο καιρό από τις δραστηριότητες για την προώθηση του άλμπουμ λόγω των κατηγοριών που αντιμετωπίζει για σχεδιασμό δολοφονίας και κατοχή ναρκωτικών.

Το "Rock or Bust" περιέχει 11 κομμάτια,διαρκεί 35 λεπτά και σε κάθε ένα από αυτά υπάρχει η μουσική συνεισφορά του Malcolm στα credits-παρόλο που τελικά δεν κατάφερε να ηχογραφήσει τα μέρη του.Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν πως όπως είναι φυσικό το νέο υλικό των AC/DC ακούγεται -πολύ απλά-σαν AC/DC!
Η μπάντα δείχνει διάθεση να ροκάρει και η απόδοση τους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.
Πρώτης τάξεως hard rock με μπόλικο crunch και swing,συναυλιακά ρεφραίν αλλά και
κάποιες "αναφορές" στον τεράστιο Hendrix από τον Angus Young.

"Play Ball","Sweet Candy" και το ομότιτλο μερικά από τα καλύτερα τραγούδια του δίσκου. Ο παραγωγός Brendan O' Brien έχει κάνει εξαιρετική δουλειά-ειδικά με τη φωνή του Brian Johnson.Τοποθετημένη ιδανικά στη μίξη και με "χρώμα" που πιστεύεις πως και μετά από 10 χρόνια θα μπορεί ακόμη να τραγουδά τέτοιου είδους υλικό.
Η μικρή συνολική διάρκεια λειτουργεί ευγεργετικά για τον ακροατή καθώς σε κάποια από
τα προηγούμενα άλμπουμ τους είχε τονιστεί το γεγονός πως με λιγότερα κομμάτια
θα αναδεικνυόταν καλύτερα το σύνολο.
Εν τέλει ακούγοντας το "Rock or Bust" νομίζω πως κάθε οπαδός της μπάντας και του
hard rock γενικότερα θα μείνει ικανοποιημένος.Πολλοί θα αναρωτηθούν για το αν
είναι καλύτερο ή όχι από το "Black ice",για το αν φτάνει το επίπεδο των προσδοκιών
που είχαν δημιουργηθεί πριν την κυκλοφορία του και που έχουν δημιουργήσει τόσα
χρόνια οι Αυστραλοί (η αξιοπιστία που λέγαμε παραπάνω) κτλ κτλ.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως έχουμε να κάνουμε με έναν ιδιαίτερα καλό δίσκο,
ίσως και τον τελευταίο της καριέρας τους,που αξίζει να φέρει το λογότυπό τους.

"We turn the amps up high / The crowd's gonna hit the sky / We play it fast and loose /
Because this night we're gonna burn the fuse."

"Rock Or Bust" track listing:

01. Rock Or Bust
02. Play Ball
03. Rock The Blues Away
04. Miss Adventure
05. Dogs Of War
06. Got Some Rock & Roll Thunder
07. Hard Times
08. Baptism By Fire
09. Rock The House
10. Sweet Candy
11. Emission Control

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι Machine Head στη μέχρι τώρα μουσική τους πορεία κατάφεραν κάτι που λίγα συγκροτήματα έχουν κάνει.

Μετά από ένα κλασσικό πλέον ντεμπούτο ("Burn my eyes") που δέχθηκε αποθεωτικές κριτικές και μια αμφιλεγόμενη συνέχεια με δίσκους που δίχασαν (βλέπε "The burning red","The more things change" κτλ) και έριξαν κατά πολύ την απήχηση τους,έμειναν ζωντανοί ("Through the ashes of empires") και με έναν από τους καλύτερους δίσκους των 00's ("The Blackening"),το "Master of Puppets" των ημερών μας κατά πολλούς,έφτασαν στο δημιουργικό τους peak και η δημοτικότητα της μπάντας ανέβηκε σε δυσθεώρητα ύψη.Το "Unto the locust" του '11-άκόμη ένα καταπληκτικό άλμπουμ,τους έκανε "τεράστιους" σε όλα τα επίπεδα και φτάνουμε έτσι στους τελευταίους μήνες του 2014 όπου και η μπάντα επανέρχεται με το "Bloodstone and Diamonds".

Σίγουρα όλα τα παραπάνω είναι ευρέως γνωστά αλλά η ουσία του προλόγου ήταν να καταστεί σαφές πως έχουμε να κάνουμε με έναν από τους πιο πολυαναμενόμενους δίσκους της χρονιάς από ένα συγκρότημα που μέσω της συνεχόμενης προσπάθειας έχει θέσει τον πήχη πολύ ψηλά σχετικά με το τι να περιμένεις από αυτούς.

Έχουμε και λέμε λοιπόν."Bloodstone and Diamonds"= ακόμη μία δισκάρα.

Θα το συγκρίνουμε με κάποιο από τα προηγούμενα τους?Δεν υπάρχει λόγος.

Ο Rob Flynn και η παρέα του ξέρουν πλέον ακριβώς ποια είναι τα δυνατά τους σημεία,έχουν απόλυτη αίσθηση του trademark ήχου τους και όλα αυτά τα εκμεταλεύονται στο έπακρο.

Οι Machine Head έχουν ξεφύγει πλέον από ταμπέλες,ιδιώματα και υπο-ιδιώματα κάτι που αποδεικνύεται μουσικά (και) στο νέο άλμπουμ.

Ο Flynn,γεμάτος αυτοπεποίθηση χειρίζεται τη φωνή του ποικιλοτρόπως και χρωματίζει τα κομμάτια ιδανικά.

Μέσα από κάθε τους κυκλοφορία εξελίσσεται όχο μόνο σαν κιθαρίστας και συνθέτης αλλά και σαν ερμηνευτής.Για τις κιθάρες και το rythm section δε χρειάζεται να πούμε και πολλά.

Απολαυστικά riffs,σολάρες και ήχος τσιμέντο.

Αυτό που μου βγάζουν προσωπικά τα κομμάτια σαν σύνολο ακούγοντας τα είναι πως η μπάντα ήξερε ακριβώς τι ήθελε να κάνει και να πετύχει σε αυτήν εδώ την κυκλοφορία.Κάθε κομμάτι,κάθε όργανο,κάθε μελωδία είναι τοποθετημένα όπως ακριβώς πρέπει,όπου πρέπει ώστε να δημιουργηθέι ακόμη ένας κλασσικός Machine Head δίσκος.

Υπάρχουν μειονεκτήματα στο άλμπουμ?Υπάρχουν αλλά ελάχιστα.Ένα δυο κομμάτια που χωρίς να είναι άσχημα απλά δε στέκονται στο επίπεδο των υπολοίπων.

Όσων αφορά τα highlights αν έπρεπε να ξεχωρίσω μερικά για να δώσω μια εικόνα θα έλεγα τα "Now we die"(κλασσικός συναυλιακός ύμνος),"Sail into the black"(απλά έπος),"Eyes of the dead" & "Night of the long knives".

Συμπερασματικά ακούγοντας κανείς το δίσκο καταλαβαίνει πως οι Machine Head δε λύγισαν υπό το βάρος των τελευταίων επιτυχιών.Αντιθέτως συνέχισαν τη σκληρή δουλειά,κατανόησαν πλήρως την ουσία των συνθέσεων τους και θέτουν

για ακόμη μια φορά από το 2007 και έπειτα τους εaυτούς τους ως πρωτοπόρους του σύγχρονου μέταλ.

"Bloodstone & Diamonds"

(Nuclear Blast Entertainment)

01. Now We Die

02. Killers & Kings

03. Ghosts Will Haunt My Bones

04. Night of Long Knives

05. Sail Into the Black

06. Eyes of the Dead

07. Beneath the Silt

08. In Comes the Flood

09. Damage Inside

10. Game Over

11. Imaginal Cells

12. Take Me Through the Fire

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι λατρεμένοι Βρετανοί Orange Goblin,συνεπέστατοι στο έργο τους,επιστρέφουν δισκογραφικά μετά το "A Eulogy for the Damned" του 2012."Back from the abyss" ο τίτλος του νέου τους άλμπουμ,το οποίο δε θα αφήσει παραπονεμένο κανένα φίλο του συγκροτήματος.Και εξηγούμαι:

Ο δίσκος είναι groovy,heavy και βασισμένος στις κιθάρες.Το εναρκτήριο "Sabbath Hex" θέτει την πορεία και προϊδεάζει ιδανικά τον ακροατή για το τι θα ακολουθήσει.Παρόλο που ξέρεις τι περιμένεις από αυτούς και ξέρεις πως δύσκολα θα σε απογοητεύσουν δείχνουν να θέλουν συνεχώς και οι ίδιοι να εξελίσσονται και να μην επαναπαύονται στο γνώριμο στυλ τους,προσθέτοντας στα κομμάτια μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία.To κλείσιμο στο"Into the Arms of Morpheus" ,το Motorhead-ικό "The devils whip",το "Heavy lies the crown" με στοιχεία από Crowbar & Manowar κ.ο.κ.

Ο Ben Ward είναι «γίγαντας» τόσο σαν φυσική παρουσία όσο και πίσω από το μικρόφωνο ενώ και ο Joe Hoare μας δίνει μερικά εξαιρετικά riffs.O συνδυασμός των δύο με το στιβαρό και τσιμεντένιο rhythm section είναι όλη η ουσία της μπάντας και λειτουργεί και αυτή τη φορά πολύ καλά."Sabbath hex", "The devil's whip" & "Heavy lies the crown" οι καλύτερες,για μένα, στιγμές του δίσκου.

Γενικώς είναι από τις περιπτώσεις συγκροτημάτων που δε χρειάζεται να ειπωθούν πολλά.Θα διασκεδάσεις,θα πωρωθείς και η ανυπομονησία σου για το πότε θα τους (ξανά)δεις live θα μεγαλώσει.Είχα την ευκαιρία να τους δω ζωντανά στο Μικρό Πρίγκηπα στην Πάτρα πριν κανά χρόνο και είχα εντυπωσιαστεί καθώς ήταν η πρώτη φορά που τους έβλεπα.Με τα κομμάτια από το νέο άλμπουμ στη φαρέτρα τους θα προστεθούν στα live τους μερικές ακόμη πολύ δυνατές στιγμές.

Όπως και οι Fu Manchu λίγους μήνες νωρίτερα με το "Gigantoid" έτσι και οι Goblin,μετά από μια πολύχρονη παρουσία ως πρωτεργάτες στο χώρο του heavy rock δεν κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των συνθέσεών τους.

Orange Goblin=Εγγύηση.

"Back From the Abyss" tracklist

1. Sabbath Hex

2. Ubermensch

3. The Devil's Whip

4. Demon Blues

5. Heavy Lies The Crown

6. Into The Arms of Morpheus

7. Mythical Knives

8. Bloodzilla

9. The Abyss

10. Titan

11. Blood Of Them

12. The Shadow Over Innsmouth

Orange Goblin:

Ben Ward - vocals, guitar

Joe Hoare – guitar

Martyn Millard – bass

Chris Turner – drums

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Η ιστορία περιληπτικά έχει ως εξής:

Εν αρχή (1985) ην οι Sanctuary. Μετά από δυο δίσκους-διαμάντια και κάτω από το βάρος της grunge μόδας των 90's διαλύθηκαν το 1992. Από τις στάχτες τους ξεπήδησαν οι Nevermore. Μετά από 20 χρόνια και επτά studio albums οι διαφωνίες των βασικών συνθετών του σχήματος, Jeff Loomis και Warrel Dane οδήγησαν τον πρώτο σε αποχώρηση και τον δεύτερο να βάλει το συγκρότημα στην κατάψυξη. Το Μάιο του 2010 ο Warrel Dane ανακοινώνει την επανασύνδεση των Sanctuary και τον Οκτώβρη του 2014 κυκλοφορεί το 'The Year the Sun Died'. End of the story.

Η στενή σχέση Sanctuary-Nevermore, υπό το πρίσμα της κυκλοφορίας του 'The Year the Sun Died', γεννά στο μυαλό μας ερωτήματα και μας προκαλεί σε συγκρίσεις.

Έχουν οι τωρινοί Sanctuary σχέση με τους παλιούς;

Είναι περισσότερο Sanctuary ή Nevermore το 'The Year the Sun Died';

Θα έπρεπε ο Warrel Dane να συνεχίσει τους Nevermore αντί ν' αναστήσει τους Sanctuary;

Κανένα συγκρότημα δεν είναι ίδιο 18 χρόνια μετά (πόσο μάλλον αν για 18 χρόνια δεν υπάρχει ως συγκρότημα). Τί κοινό έχουν για παράδειγμα οι Metallica ή οι Maiden του '96 με αυτούς του σήμερα; Κάθε καλλιτέχνης εξελίσεται αλλά και υφίσταται τη φθορά του χρόνου. Συνεπώς σύγκριση μεταξύ των Sanctuary τότε και τώρα δεν μπορεί να γίνει. Θα ήταν σωστότερο να γίνει η σύγκριση με τους Nevermore; Πάλι όχι, γιατί ναι μεν Dane και Sheppard έπαιζαν στους Nevermore, εκεί όμως υπήρχε ο Jeff Loomis να παίζει κιθάρα και να γράφει τη μουσική.

Στο δεύτερο ερώτημα, κάποια τραγούδια ή τμήματα τραγουδιών θυμίζουν Sanctuary και κάποια Nevermore. Ίσως η ζυγαριά να κλείνει προς τους δεύτερους γιατί μετά από 18 χρόνια η φωνή του Dane δεν πιάνει τις 'τσιρίδες' του 'Refuge Denied' ή τουλάχιστον ο ίδιος δεν πέφτει στην παγίδα να προσπαθήσει να τις πιάσει και τα ακούσματα Nevermore είναι πιο πρόσφατα.

Τέλος, δεν ξέρω σε τί κλίμα έγινε η αποχώρηση του Loomis, ούτε τις συνθήκες που οδήγησαν τους Nevermore στο ψυγείο. Οι Dane και Sheppard πάντως έχουν καλή προϊστορία στο να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια μόδες και οδηγίες από δισκογραφικές. Αν νοιώθουν καλύτερα ως Sanctuary, με γεια τους, με χαρά τους. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, το 'The Year the Sun Died' τους δικαιώνει πλήρως.

Ο δίσκος είναι πολύ καλός. Ένα 8,5 στα 10 το πιάνει άνετα. Αρχίζει άγρια, γρήγορα και επιθετικά με το 'Arise And Purify', ένα από τα καλύτερα κομμάτια του δίσκου. Εξίσου επιθετικό, πιο τεχνικό και μια ταχύτητα κάτω το 'Let The Serpent Follow Me'. Ακολουθεί το 'Exitium (Anthem Of The Living)' το οποίο θεωρώ το πιο μέτριο κομμάτι του δίσκου. Ο δίσκος απογειώνεται στη συνέχεια με το 'Question Existence Fading'. Η γκαζωμένη εισαγωγή του και κυρίως η φωνή του Warrel Dane το κάνουν να ξεχωρίζει. Ο Warrel Dane προσαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο στις αλλαγές ρυθμού. Φτύνει ξυράφια στα γρήγορα μέρη, υποβλητικός στο ρεφρέν, φτάνει στα όρια της απαγγελίας στα αργότερα σημεία. Μικρό ατμοσφαιρικό διάλειμμα με το 'I Am Low', όχι για πολύ, μέχρι περίπου τη μέση του κομματιού και μετά συνεχή ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας μέχρι το φινάλε. Το 'Frozen' κινείται σε ψηλές και μεσαίες (στο ρεφρέν) ταχύτητες. Εδώ οι Lenny Rutledge και Brad Hull δίνουν ρεσιτάλ και αποδεικνύουν γιατί είναι καλύτερο να έχεις δύο κιθάρες στο συγκρότημα. Μπαλαντουλίτσα για τη συνέχεια.

Βέβαια ούτε οι Sanctuary τώρα ούτε οι Nevermore παλιότερα ήταν το συγκρότημα που θα καλούσες να παίξει στο γάμο σου. Για μνημόσυνο το συζητάμε. Το 'One Final Day (Sworn To Believe)' έχει ακριβώς αυτή την ατμόσφαιρα. Αργό, μελωδικό, με τη φωνή του Dane να θρηνεί και τους άκρως πεσιμιστικούς στίχους να δίνουν τη χαριστική βολή. Εξάλλου ο Warrel Dane ανέκαθεν είχε το χάρισμα να γράφει τους σκοτεινότερους στίχους και να τους αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο. Θυμίζει αρκετά το ήρεμο πρώτο τμήμα του 'Veil of Disguise' και το 'The Lotus Eaters' του 'Dreaming Neon Black' και είναι εξίσου καθηλωτικό.

Στιχουργικά είναι ότι και το δεύτερο, προσευχή σε ένα νεκρό Θεό. Γκάζι και πάλι με το 'The World Is Wired'.Καλό τραγούδι, ακούγεται ευχάριστα, χωρίς να έχει όμως κάτι ιδιαίτερο. Το 'The Dying Age' θα έμπαινε στην ίδια κατηγορία αν δεν υπήρχε το φανταστικό, πορωτικό φινάλε του με το αλά Megadeth ριφάκι και το Warrel Dane να ουρλιάζει 'Εxterminate!!!' και να σε κολλά στον τοίχο. Το 'Ad Vitam Aeternam' είναι instrumental και ουσιαστικά η εισαγωγή του 'The Year The Sun Died' οπότε τα κάνω πακέτο. Από που να το πιάσω και που να το αφήσω αυτό το τραγούδι!! Τέλεια σύνθεση, φοβερή εκτέλεση, ατμόσφαιρα αποκάλυψης από την αρχή ως το τέλος, καταπληκτικοί στίχοι, ο Dane σε μια απ' τις καλύτερες ερμηνείες του και φινάλε κομματιού και δίσκου με ένα απίστευτο σόλο. Μπορεί το 'The Year The Sun Died' να μην είναι το album της χρονιάς, αλλά το ομώνυμο τραγούδι είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει φέτος. Η special edition του δίσκου κλείνει με τη διασκευή του 'Waiting for the Sun' των Doors. Σωστή επιλογή για ένα album που αναφέρεται στο θάνατο του ήλιου. Για άλλη μια φορά οι Sanctuary αποδεικνύουν ότι ξέρουν να διασκευάζουν και όχι να επανεκτελούν τραγούδια.

Όταν διαλύθηκαν οι Sanctuary το '92, ήρθαν οι Nevermore να καλύψουν το κενό και να πάνε τη μουσική τους ένα βήμα παραπέρα. Ελπίζω τώρα οι Sanctuary να πάρουν τη σκυτάλη και να κάνουν το ίδιο. Το 'The Year The Sun Died' είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο.

Tracklist

1. Arise and Purify

2. Let the Serpent Follow Me

3. Exitium (Anthem of the Living)

4. Question Existence Fading

5. I Am Low

6. Frozen

7. One Final Day (Sworn to Believe)

8. The World Is Wired

9. The Dying Age

10. Ad Vitam Aeternam

11. The Year the Sun Died

12. Waiting for the Sun

Για το SouthernRock.gr Γ. Αμυγδαλάς

Έχουν πλέον περάσει πολλά χρόνια από τότε που ο Slash «όργωνε» τις αρένες του κόσμου με τους Guns 'n' Roses και ζούσε το απόλυτο rock 'n' roll lifestyle.Από τότε μέχρι και τη δημιουργία του 3ου προσωπικού του δίσκου με τίτλο "World on Fire" έχουν μεσολαβήσει διαμάχες με τον Axl Rose,επιτυχημένες και μη δημιουργικές προσπάθειες (με Velvet Revolver & Slash's Snakepit) αλλά και 2 προσωπικά άλμπουμ. Ο Slash με τον ομώνυμο πρώτο προσωπικό του δίσκο το '10 και με τη βοήθεια πολλών καλεσμένων(Lemmy,Ozzy,Myles Kennedy & Adam Levine μεταξύ άλλων) έφτιαξε ένα καταπληκτικό δίσκο με δυνατά ροκ τραγούδια και έβαλε και πάλι την καριέρα του στη σωστή πορεία.Την επιτυχία αυτής της προσπάθειας τη χειρίστηκε όπως έπρεπε και φτιάχνοντας μια πιο συμπαγή βάση (προσέλαβε μόνιμα στα φωνητικά τον εξαιρετικό Myles Kennedy και δημιουργήθηκε ταυτόχρονα η back up μπάντα του,Myles Kennedy & the Conspirators)κυκλοφόρησε το 2012 το επίσης πολύ καλό "Apocalyptic Love". Τι έχει λοιπόν να δείξει ακόμα μετά από όλα αυτά ως συνθέτης και κιθαρίστας?Πολλά είναι η άποψη μου καθώς θεωρώ το "World on Fire" έναν πολύ καλό δίσκο.

Εδώ μέσα θα βρει κανείς ότι ζητά από ένα σύγχρονο (μοντέρνο ίσως) hard rock album.Δυνατές κιθάρες,ροκ attitude,blues πινελιές,ένας καταπληκτικός-για ακόμη μια φορά Myles Kennedy και πάνω από όλα μερικές πραγματικά καλές συνθέσεις.Το υλικό σφύζει από «ζωντάνια» και ενέργεια και δείχνει πως οι δημιουργοί του συνεχίζουν και συνθέτουν γιατί πολύ απλά αυτό τους αρέσει να κάνουν.Οι Conspirators στο ρυθμικό κομμάτι κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους αλλά αναπόφευκτα ο τύπος με το ημίψηλο καπέλο ξεχωρίζει.Τα απολαυστικά και ουσιώδη riffs σε συνδυασμό με τα trademark solos του αποτελούν τα highlights χωρίς όμως να ξεχωρίζει η κιθάρα σε υπερβολικό βαθμό ή να αποσπά την προσοχή από τη σύνθεση καθεαυτή (την ουσία του τραγουδιού δηλαδή).

Για να μπούμε και στην καθιερωμένη «ονοματολογία» το "Wicked Stone" με το εντυπωσιακό εισαγωγικό riff,το "Avalon" ,το instrumental "Safari Inn" & το 7λεπτο (σχεδόν επικό) "The Unholy" είναι χαρακτηριστικά δείγματα της ποιότητας του υλικού.Τα τραγούδια είναι πολλά (17 στον αριθμό),σίγουρα δεν κινούνται όλα στο ίδιο επίπεδο,αλλά ο Slash καταφέρνει παρά τις όποιες φυσιολογικές αδυναμίες μέσα σε τόσο μεγάλο αριθμό κομματιών να κρατάει τον ακροατή «ζεστό».

Το τρένο στο οποίο έχει επιβιβαστεί τούτη η τετράδα δείχνει να πατάει γερά στις ράγες του και (ευτυχώς) δε δείχνει να έχει σκοπό να σταματήσει-τουναντίον.Το "World on fire" αποτελεί μια υψηλής ποιότητας προσθήκη στον κατάλογο του Slash αλλά και στη δισκοθήκη σας.

Line-up

Myles Kennedy - Vocals, Rhythm Guitar

Slash - Lead and Rhythm Guitars

Todd Kerns - Bass

Brent Fitz – Drums

"World on fire" tracklist

1. World on Fire

2. Shadow Life

3. Automatic Overdrive

4. Wicked Stone

5. 30 Years to Life

6. Bent to Fly

7. Stone Blind

8. Too Far Gone

9. Beneath the Savage Sun

10. Withered Delilah

11. Battleground

12. Dirty Girl

13. Iris of the Storm

14. Avalon

15. The Dissident

16. Safari Inn

17. The Unholy

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Σου αρέσει ο vintage ήχος στις σύγχρονες μπάντες?Οι fuzz-αριστές κιθάρες,τα ψυχεδελικά περάσματα και το stoner-άτο groove?Ψάχνεις να ακούσεις κάτι καινούριο πέρα από τα γνωστά?Τότε μάλλον πρέπει να δώσεις μια ευκαιρία στους The Well και στο άλμπουμ τους "Samsara".

Το γκρουπ είναι μια μίξη Black Sabbath,Sleep & Electric Wizard.Μου θύμισαν επίσης και λίγο από πρώιμους Witchcraft.Το power trio από το Austin παίρνει γνώριμα σε όλους (και αγαπημένα για αυτούς) στοιχεία και τα χειρίζεται υπό τη δική του προσέγγιση και το δικό του πρίσμα.Εδώ θα βρείτε blues σημεία,up-tempo ξεσπάσματα,stoner riffs και φυσικά όσα ανέφερα στον πρόλογο.Το μυστικό όπλο της μπάντας όμως είναι τα τύμπανα. Ο ντράμμερ Jason Sullivan είναι πραγματικό θηρίο.Δεν είναι ιδιαίτερα τεχνικός,δεν έχει παίξιμο «εντυπωσιασμού» αλλά καταφέρνει μέσα στα 7 κομμάτια του "Samsara" να δώσει στο υλικό δύναμη,χαρακτήρα και την απαραίτητη ώθηση.
Τα φωνητικά επίσης του τραγουδιστή-κιθαρίστα Ian Graham είναι αυτά που πρέπει και «μπλέκουν» όμορφα με αυτά της μπασίστριας Lisa Alley(της οποίας το μπάσο θα ήθελα λίγο ψηλότερα στη μίξη).

Το σύνολο δεν το χαρακτηρίζεις ποικιλόμορφο το δυναμικό όμως παίξιμο της μπάντας σε συνδυασμό με τον ήχο τους κρατούν το ενδιαφέρον σου αμείωτο.
Εάν έπρεπε να ξεχωρίσω μερικά κομμάτια θα επέλεγα το εναρκτήριο "Mortal Bones" που θέτει και την πορεία του υπόλοιπου δίσκου και το σχεδόν 9λεπτο "The eternal well".
Οι "The Well" βρίσκονται ακόμη στην αρχή της μουσικής τους πορείας και νομίζω πως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η συνέχεια τους.Προς το παρόν το "Samsara" βρίσκεται εκεί έξω ελεύθερο να το ανακαλύψεις.

The Well:
Ian Graham – Κιθάρα/Φωνή
Lisa Alley – Μπάσο/Φωνή
Jason Sullivan – Drums

Web– http://www.thewellband.com

Bandcamp– http://www.thewellaustin.bandcamp.com

Facebook – http://www.facebook.com/thewellband

"Samsara" tracklist

01. Mortal Bones
02. Trespass
03. 1000 Lies
04. Lucifer Sam
05. Refuge
06. The Eternal Well
07. Dragon Snort
08. I Bring The Light

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι ιδιαίτερα αγαπητοί στο ελληνικό κοινό instrumental heavy rockers Karma To Burn είναι μία περίπτωση μπάντας που (κυριολεκτικά) αρέσκονται στο να αφήνουν τη μουσική τους να μιλήσει για αυτούς.Μετά την πρόσληψη τραγουδιστή ώστε να κερδίσουν το πρώτο τους δισκογραφικό συμβόλαιο το οποίο όμως έχασαν μετά την απόλυση του οι Karma πέρασαν το υπόλοιπο της ύπαρξης τους μέχρι και σήμερα επικεντρώνοντας την προσοχή και την προσπάθεια τους στην αλληλεπίδραση μεταξύ τριών μόνο οργάνων (κιθάρα,τύμπανα,μπάσο) και στην έκφραση τους μέσω αυτής της διαδικασίας.Παρά τα κάποια guest φωνητικά σε μερικά μόνο κομμάτια τους οι William Mecum(κιθάρα), Rob Halkett (μπάσο) και Evan Devine (Drums) διαβαίνουν ξεκάθαρα το δικό τους μονοπάτι.Μια επιλογή που σίγουρα είναι αντιεμπορική καθώς ο περισσότερος κόσμος χρειάζεται τη φωνή για να δεθεί και να ταυτιστεί με τα τραγούδια αλλά και τίμια αν αναλογιστεί κανείς πως η μουσική πρέπει να δημιουργείται αυθόρμητα και πηγαία από το συνθέτη.

Στο έκτο τους άλμπουμ συνεχίζουν στον ίδιο δρόμο.8 instrumental heavy rock «δυναμιτάκια» με ευκολομνημόνευτα hooks χωρίς ίχνος ρεφραίν και κουπλέ όπως τα έχουμε οι περισσότεροι στο μυαλό μας.Το καλό στη συγκεκριμένη περίπτωση με την απουσία φωνητικών είναι πως εστιάζεις απόλυτα στη μουσική και κάθε κομμάτι έχει και κάτι διαφορετικό να προσφέρει .To «57» για παράδειγμα που ανοίγει το δίσκο (οι Karma to Burn εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων χρησιμοποιούν αριθμούς για να «βαφτίσουν» τα τραγούδια τους) είναι «χτισμένο» πάνω σε έξυπνα θέματα τυμπάνων ενώ το «54» είναι χαρακτηριστικό δείγμα boogie rock.Δε σε αφήνουν δηλαδή εύκολα να βαρεθείς ούτε αυτά που παίζουν διέπονται από επανάληψη και μονοτονία.

Το «Arch Stanton» δε θα προσφέρει στους Karma to Burn «ορδές» νέων οπαδών και παγκόσμια επιτυχία.Σε όσους αρέσει το instrumental desert-heavy rock επηρεασμένο από τα 70's μάλλον είναι ήδη εξοικειωμένοι με το υλικό της μπάντας και το νέο τους άλμπουμ θα τους ικανοποιήσει.Για τους υπόλοιπους που θεωρούν τη φωνή απαραίτητη μάλλον το πρώτο τους δισκάκι από τη Roadrunner με φωνητικά θα είναι και ότι καλύτερο έχουν κυκλοφορήσει και θα προσπεράσουν τα υπόλοιπα όπως και αυτό σχετικά εύκολα.

Όπως όμως προείπα η επιλογή που έχουν κάνει είναι απόλυτα τίμια,έχει γίνει πλέον χαρακτηριστικό του ύφους και της ιδιοσυγκρασίας τους και μόνο σε καλό τους βγαίνει μέχρι στιγμής.Ρωτήστε και όποιον τους έχει δει live κάποια από τις ουκ ολίγες φορές που μας έχουν επισκεφτεί.

"Arch Stanton" Tracklist:
1 – 57
2 – 56
3 – 53
4 – 54
5 – 55
6 – 23
7 – 58
8 – 59

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Μάλλον η μέχρι τώρα ιστορία των Kiss και των πολλών που έχουν ειπωθεί μεταξύ μελών και πρώην μελών έχει αναδείξει τον Ace Frehley ως ιδιαίτερα συμπαθητική «φιγούρα» ιδιαίτερα από τη στιγμή που πολλές φορές μάχεται λεκτικά με τον ιδιαίτερο και καυστικό Gene Simmons.Αφήνοντας λοιπόν την όλη ιστορία με το Rock n Roll Hall of Fame πίσω,ο Ace μας παρουσιάζει το νέο solο δίσκο του "Space Invader" μετά το "Anomaly" του 2009.

Πιο λεπτομερώς λοιπόν ο Frehley στο συγκεκριμένο άλμπουμ έπαιξε στα περισσότερα κομμάτια ο ίδιος κιθάρα και μπάσο(συμμετέχει και ο Chris Wyse στα "What Every Girl Wants" & "Starship") ενώ πίσω από τα τύμπανα κάθισε αυτή τη φορά ο Matt Starr(Burning Rain,Bang Tango κ.α).
Το ομότιτλο με το οποίο ξεκινάει το άλμπουμ σου δίνει την απαραίτητη «ώθηση» από νωρίς ενώ το «Gimme a feeling» που ακολουθεί είναι ένας συνδυασμός από Kiss και southern rock.
Ο δίσκος κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα και στη συνέχεια του.Εκτός μερικών εξαιρέσεων θα βρείτε μέσα δυνατές συνθέσεις με όπως τα «Past the milky way», «Starship» κ.α.
Η κιθαριστική δουλειά είναι εξαιρετική και φανερώνει πως ο Ace βρίσκεται σε καλή κατάσταση και φόρμα ενώ σε μερικά σημεία εντυπωσιάζει και η δουλειά του στα φωνητικά.
Στα αρνητικά τώρα η παραγωγή είναι λίγο flat και μονοδιάστατη ενώ και οι στίχοι στα περισσότερα κομμάτια είναι ιδιαίτερα απλοϊκοί χωρίς πολλή φαντασία-ειδικά από τη στιγμή που ο τίτλος του άλμπουμ σε προδιαθέτει για στιχουργικά «ταξίδια».
"Toys, Toys,For big boys, boys,You'd be surprised the joy they bring"-ένα μικρό παράδειγμα των όσων λέω.
Τέλος δεν ξέρω για πόσους έχει σημασία αλλά και το εξώφυλλο θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο.

Συνολικά πάντως ο Frehley δείχνει να πατάει στα πόδια του και να προσπαθεί ανεπηρέαστος να γράψει τη μουσική του.Θεωρώ το "Anomaly" του '09 καλύτερο αλλά γενικά «κυλάει» άνετα σαν άκουσμα και περιέχει αρκετές καλές στιγμές.

Tracklist
01. Space Invader
02. Gimme a Feelin'
03. I Wanna Hold You
04. Change
05. Toys
06. Immortal Pleasures
07. Inside the Vortex
08. Past the Milky Way
09. Reckless
10. The Joker
11. The Starship

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Κατ'αρχήν να τονίσω μερικά πράγματα.Πρώτον θεωρώ πως κάθε
άνθρωπος στον κόσμο που ακούει μουσική έχει τα δικά του κριτήρια
για το τι είναι "καλό" και τι όχι,τι του αρέσει και τι όχι,μιας και
μιλάμε για γούστα και προτιμήσεις και επομένως δεν υπάρχει κάποιο
αντικειμενικό κριτήριο για το τι προσδιορίζει την "καλή" ή τη "σωστή" μουσική.
Δεύτερον όταν ακούω ένα δίσκο κρίνω αποκλειστικά το υλικό του δίσκου και το
τι εντύπωση μου άφησαν τα τραγούδια καθεαυτά και όχι με βάση το τι θα μπορούσε
ή θα ήθελα να είναι ούτε με βάση σύγκρισης με την υπόλοιπη δισκογραφία κάθε
μπάντας.

Δεχόμενος λοιπόν προσωπικά τα παραπάνω ήμουν από αυτούς που ευχαριστήθηκαν
το "Nostradamus" του 2008 παρόλο που σαν συνολικό αποτέλεσμα απείχε πολύ
από το γνώριμο ύφος των Priest.Όταν όμως ανακοινώθηκε πως θα έβγαζαν νέο
άλμπουμ ήμουν σχεδόν σίγουρος πως θα γυρνούσαν σε πιο "safe" (με την καλή
έννοια) και heavy metal-ικά μονοπάτια-κάτι που έγινε σε μεγάλο βαθμό.

Καθυστέρησα ηθελημένα την κριτική για την εν λόγω επιστροφή αυτής της θρυλικής
μπάντας με το "Redeemer of souls",έτσι ώστε να έχω μια κατασταλαγμένη εικόνα
και να μην παρασυρθώ από τον ενθουσιασμό επειδή απλά έβγαλαν νέα τραγούδια
ούτε και στον αντίποδα να το συγκρίνω με το τι θα ήθελα να είναι το αποτέλεσμα
του δίσκου (αυτό που εξήγησα παραπάνω) και τον καταδικάσω μονομιας.
Εν τέλει κατέληξα κάπου στη μέση.Ότι δηλαδή έχουμε να κάνουμε με ένα άλμπουμ
που βρίσκει τους Judas εν έτει 2014 να ξεπερνούν τον για πολλούς "σκόπελο" του
"Nostradamus" και να γράφουν μερικά πολύ δυνατά κομμάτια αλλά παράλληλα
να συναντάμε και αρκετές αδύναμες στιγμές και ιδέες.

Tο εισαγωγικό "Dragonaut",το ομώνυμο καθώς και τα "Halls of Valhalla" & "Battle Cry"
είναι ίσως τα highlights του δίσκου και χαρακτηριστικά δείγματα
των Priest.Heavy riffing,άψογα solos (εξαιρετική η δουλειά του Tipton με τον Faulkner
στο δισκογραφικό ντεμπούτο του τελευταίου με τη μπάντα) και με έναν Halford όπως
πάντα αρχοντικό και σε σημεία ανατριχιαστικό.
Αντίθετα όμως τραγούδια σαν τα "March of the Damned" & "Μetallizer" τα
θεωρώ λίγα και τετριμμένα για το επίπεδο και τις ικανότητες της μπάντας.
Το 2ο μισό του δίσκου είναι σαφώς πιο low tempo συγκριτικά με το πρώτο
μισό κάτι όμως που κάνει το τελικό αποτέλεσμα άνισο,ενώ και η μεγάλη
χρονική διάρκεια είναι αλήθεια πως δε βοηθάει τον ακροατή.
Το "Begininng of the End" κλείνει πολύ όμορφα το δίσκο και όπως και
να έχει σε κάνει να νιώθεις χαρούμενος που οι Judas μετά από τόσα χρόνια
είναι ακόμα εδώ χαρίζοντας μας αξιοπρεπέστατες δουλειές,που άλλοι
θα αγαπήσουν λιγότερο,άλλοι περισσότερο,αλλά αδιαμφησβήτητα έχουν το
σεβασμό και τον θαυμασμό όλων.

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι πως όλοι οι φίλοι της μπάντας ας του δώσουν
μια ευκαιρία και ο καθένας σίγουρα θα βρει τις στιγμές που του αρέσουν.

Tracklist

01. Dragonaut
02. Redeemer Of Souls
03. Halls Of Valhalla
04. Sword Of Damocles
05. March Of The Damned
06. Down In Flames
07. Hell & Back
08. Cold Blooded
09. Metalizer
10. Crossfire
11. Secrets Of The Dead
12. Battle Cry
13. Beginning Of The End

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

O Ted Nugent είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου αλλά και μουσικού.Προσωπικά
διαφωνώ κάθετα με κάμποσες εξω-μουσικές δηλώσεις και αντιλήψεις του αλλά όσων
αφορά την ποιότητα και το υλικό του τελευταίου του δίσκου "Shut Up & Jam" οφείλω να
ομολογήσω πως μας παραδίδει ένα καλό και μεστό αποτέλεσμα.

Η χρονική διάρκεια (λιγότερο από 50 λεπτά) συγκαταλέγεται στα ατού μαζί φυσικά
με τα riffs της κιθάρας του που είναι ιδιαίτερα catchy ενώ γενικά υπάρχει μια μίξη ροκ
εν ρολ τραγουδιών με κάποια πιο groovy .Στα highlights του άλμπουμ κομμάτια όπως τα
"Everything Matters","Semper Fi" & "She's Gone" όπου στο τελευταίο τον συνοδεύει με τη
φωνή του ο Sammy Hagar (Van Halen).
Οι στίχοι του είναι αρκετά εριστικοί και με αφήνουν παγερά αδιάφορο ("I love my barbecue /
It's what the Pollocks do") οπότε επέλεξα να επικεντρωθώ στο σύνολο των τραγουδιών το οποίο
όπως είπα στην αρχή είναι αρκετά καλό.

Ο "MotorCity Man" λοιπόν μας ετοίμασε ένα αρκετά καλό άλμπουμ-σίγουρα όχι ανάμεσα στα καλύτερα
του-αλλά καλύτερο από πολλά στο είδος του.Αν είστε από αυτούς που είναι της άποψης "άλλο ο δημιουργός
σαν άνθρωπος και άλλο το δημιούργημα του (ως μουσική αξία)" ακούστε το.

Tracklist:

Shut up & jam
Fear itself
Everything matters
She's gone
Never stop believing
I still believe
Throttledown
Do-rags and A .45
Screaming eagles
Semper Fi
Trample the weak hurdle the dead
Never stop believing (blues)

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι Uriah Heep έχουν κερδίσει με το σπαθί τους
χαρακτηρισμούς όπως "θρυλικοί" και πως δεν έχουν τίποτα πλέον να αποδείξουν
σε κανέναν.Παρόλα αυτά η μπάντα μέσα σε μια πορεία 45 χρόνων με τεράστιες
επιτυχίες,αποτυχίες,δυσκολίες και αλλαγές μελών παραμένει ακόμα δυνατή και
ενεργή.Απόδειξη αυτού?Μα φυσικά ο νέος τους δίσκος ονόματι "Outsider".

Το "Outsider" φυσικά δεν είναι σαν τα "Look at yourself" & "Demons and Wizards".
Ηχητικά είναι μάλλον πιο κοντά στις τελευταίες δουλειές της μπάντας Wake The Sleeper (2008)
& Into The Wild (2011).Ο δίσκος ξεκινάει δυναμικά με το "Speed of sound" και οι Heep
δείχνουν να θέλουν να προετοιμάσουν τον ακροατή για μία δυναμική συνέχεια.
Όλη απόδοση της μπάντας είναι εξαιρετική και ειδικά του Mick Box η δουλειά του
οποίου στην εξάχορδη βγάζει μάτια.

Μέσα στο άλμπουμ θα βρει κανείς πολύ δυνατά κομμάτια που αξίζουν προσοχής.
Τα "The Law" & "Rock the Foundation" δείχνουν πως η μπάντα "το 'χει" ακόμα
με τα straight hard rockin' τραγούδια ενώ στον αντίποδα το "Is Anybody Gonna Help Me"
είναι μια πολύ καλή ροκ μπαλάντα.Η παραγωγή είναι καθαρή και κατάλληλη για το ύφος
τους ενώ προσωπικά ευχαριστήθηκα ιδιαιτέρως την εκτεταμένη χρήση του hammond.

Γενικότερα το "Outsider" δείχνει πως το συγκρότημα δημιούργησε έναν ισορροπημένο δίσκο
που αναμιγνύει ήχους και στοιχεία του "ένδοξου" παρελθόντος αλλά και του παρόντος.
Ακούστε τον χωρις "πρέπει" και "αν",χωρίς συγκρίσεις και πιστεύω πως θα σας ικανοποιήσει.

Band:
Mick Box: guitars, vocals
Phil Lanzon: keyboards, vocals
Bernie Shaw: lead singer
Russell Gilbrook: drums, vocals
Dave Rimmer: bass, vocals

Track List:
1.Speed Of Sound
2.One Minute
3.The Law
4.The Outsider
5.Rock The Foundation
6.Is Anybody Gonna Help Me?
7.Looking At You
8.Can't Take That Away
9.Jessie
10.Kiss The Rainbow
11.Say Goodbye

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Με τους Fu Manchu πάντα είχα μια περίεργη σχέση.Ενώ μουσικά τους έβρισκα πολύ ενδιαφέροντες και κατανοώ πως πρόκειται για μία από τις σημαντικές μπάντες της heavy rock & stoner σκηνής ποτέ δεν ανέπτυξα κάποια ιδιαίτερη σχέση με τη μουσική τους.Έβαλα λοιπόν να παίζει το "Gigantoid" όντας ιδιαίτερα χαλαρός και με πραγματική περιέργεια για το τι αίσθηση θα μου αφήσει το νέο τους πόνημα.

Δεν ξέρω για τους φανατικούς τους φίλους τι θέση θα έχει αυτός ο δίσκος στον πλούσιο κατάλογο τους αλλά εγώ τον ευχαριστήθηκα και με το παραπάνω.
Fuzz-άτοι,Sabbath-ικοί με πολύ καλές ιδέες και πάνω από όλα με καλά τραγούδια.
Τα 'Anxiety Reducer" & "Invaders on my back" μου έμειναν στο μυαλό από την πρώτη ακρόαση.
Το "The last Question" είναι από τα καλύτερα τραγούδια που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό στο είδος του.
Σε όλη τη διάρκεια σε ταξιδεύουν σε space rock ηχοτοπία και τα bass riffs είναι απολαυστικά.
Επαναλαμβάνω πως δεν ξέρω ποια η γνώμη των φανατικών οπαδών τους αλλά ακούγοντας τα κομμάτια πιο αποστασιοποιημένα μου άφησαν πολύ καλή εντύπωση σε σημείο να παίζουν σε repeat για αρκετές ημέρες.

Η αισθητική και ο ήχος τους είναι πολύ συγκεκριμένα και δεν είναι διαπραγματεύσιμα και σίγουρα ξέρουν πλέον πολύ καλά τι θέλουν να κάνουν.
Γενικά δείχνουν αναζωογονημένοι και το "Gigantoid" 5 χρόνια μετά τον τελευταίο στούντιο δίσκο τους,είναι
μια πολύ ευχάριστη επιστροφή.

"Gigantoid" track listing:

01. Dimension Shifter
02. Invaders On My Back
03. Anxiety Reducer
04. Radio Source Sagittarius
05. Mutant
06. No Warning
07. Evolution Machine
08. Triplanetary
09. The Last Question

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς

Οι Black Stone Cherry παίζουν μαζί ουσιαστικά από όταν ήταν έφηβοι.Δημιουργήθηκαν το 2001,

έχουν περιοδεύσει με τεράστια ονόματα του ροκ στερεώματος όπως οι Whitesnake,Def Leppard,AlterBridge κτλ και το "Magic Mountain" αποτελεί τον 4ο προσωπικό τους δίσκο.Σε αυτό το άλμπουμ οι BSC προσπαθούνε να διοχετεύσουνε στοιχεία από stoner,southern rock και heavy metal στο hard rock υβρίδιο τους.Τα καταφέρνουν καλύτερα από πολλές μπάντες στο είδος τους και έχουν δημιουργήσει ένα αρκετά προσωπικό τους ύφος.

Τα "Me and Mary Jane" & "Holding On... To Letting Go" ξεχωρίζουν ενώ συνολικά πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στα σόλο.Οι μπαλάντες "Runaway" & "Sometimes" ειναι λίγο πιο cheesy από ότι εγώ θα ήθελά.
Υπάρχουν αρκετά ακόμα καλά κομμάτια μέσα στο σύνολο με κάποια όμως να μην καταφέρνουν να ξεχωρίσουν και να δώσουν στον ακροατή κάτι το ξεχωριστό.
Στιχουργικά κινούνται σε "τίμια" hard rock θεματολογία και ο frontman Chris Robertson ερμηνεύει όπως αρμόζει στο είδος.
Τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας συνεισφέρουν με δεύτερα φωνητικά τα οποία δημιουργούν τις απαραίτητες αρμονίες στα ρεφραίν.

Πάντως πρόκειται για ένα δίσκο που θα ακουστεί εύκολα,κάποια κομμάτια του θα παιχτούν σε πολλά rock clubs (του εξωτερικού φαντάζομαι,καθώς στην Ελλάδα δεν έχουν κάνει κάποιο ιδιαίτερο ντόρο) αλλά το γεγονός πως αρκετά τραγούδια ακολοθούν την πεπατημένη τον καθιστά σαν σύνολο κατώτερο από τους προκατόχους του.

"Magic Mountain" track listing:

01. Holding On...To Letting Go
02. Peace Pipe
03. Bad Luck & Hard Love
04. Me And Mary Jane
05. Runaway
06. Magic Mountain
07. Never Surrender
08. Blow My Mind
09. Sometimes
10. Fiesta Del Fuego
11. Dance Girl
12. Hollywood in Kentucky
13. Remember Me

Για το SouthernRock.gr Δημήτρης Μουργελάς